איתן לשם דימנט (צילום: דוברות המשטרה)
איתן לשם דימנט (צילום: דוברות המשטרה)

לטובת איתור קורבנות נוספים: זהו החשוד בביצוע עבירות מין חמורות בקטין

איתן לשם דימנט, תושב ירושלים בן 42, נחשד כי ביצע עבירות מין חמורות בקטין, שאותו אסף בניגוד לרצונו ממסיבה באזור ירושלים. בביתו נתפסו סרטונים המעלים חשד לביצוע מעשים מיניים שביצע החשוד בצעירים נוספים כשהם מחוסרי הכרה. היום, שני, התיר בית המשפט לפרסם את תמונתו

פורסם בתאריך: 26.8.24 20:37

בצעד די חריג, בית משפט השלום בירושלים התיר היום, שני (26.8) לפרסם את תמונתו ופרטיו של איתן לשם דימנט, תושב ירושלים בן 42, אשר נעצר לאחרונה בחשד שביצע עבירות מין חמורות בקטין, אותו אסף בניגוד לרצונו ממסיבה בה שהו.

חקירת המשטרה, שמתנהלת בתחנת בית שמש, החלה בעקבות תלונה שהתקבלה מהקורבן, קטין כאמור, אשר טען שבוצעו כלפיו עבירות מין חמורות על ידי אדם במסיבה שבה נכח.

על פי החשד, שהו הקורבן והחשוד – איתן לשם דימנט – במסיבה בסמוך לבית שמש, ובשלב מסוים הסיע החשוד את הקורבן אל ביתו וסיפק לו על פי החשד עוגייה שהכילה "סם אונס" בדרך כלשהי. בהמשך לכך, ביצע כלפיו את המיוחס לו ולאחר מכן השיבו אל מתחם המסיבה.

לשם דימנט נעצר לפני כשבועיים, ב-14.8, והועבר לחקירה בתחנת בית שמש בחשד לעבירות של מעשה סדום, חטיפה, כליאת שווא ועוד. כמו כן, במסגרת חקירת המשטרה, נמצאו בביתו של החשוד מחשבים ובהם קבצי מדיה וסרטונים המעלים חשד למעשים מיניים שביצע החשוד בצעירים נוספים כשהם מחוסרי הכרה.

 

 


איתן לשם דימנט (צילום: דוברות המשטרה)

איתן לשם דימנט (צילום: דוברות המשטרה)


לצורך מיצוי החקירה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט תחת צו איסור פרסום, אותו ביקש סנגורו. אתמול, ראשון, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והחליט, במקביל להארכת מעצרו של החשוד עד ל-29.8, לפרסם את פרטיו אך עיכב את ביצוע ההחלטה עד היום, לטובת דיון ערר שנדחה בשעות האחרונות.

במשטרה מציינים כי "בשל הצורך החקירתי וחשש כי ישנם קרבנות נוספים, מבקשת המשטרה כי במידה ובידיעת הציבור מידע על קורבנות נוספים שנפגעו על ידי החשוד, איתן לשם דימנט (42, ירושלים) ושתמונתו מצורפת, יש לפנות אל אחת מתחנות המשטרה או למוקד 100. נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וברגישות הנדרשת, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד במעשים חמורים אלו".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר