תצוגת התנינים בגן החיות התנכ"י (צילום ארכיון: מתנאל רחמים)
תצוגת התנינים בגן החיות התנכ"י (צילום ארכיון: מתנאל רחמים)

24 שעות אחרי שהותקף על ידי תנין: המטפל מגן החיות עדיין מורדם ומונשם במצב קשה

במרכז הרפואי הדסה מעדכנים כי המטפל, בן 45 בעל ותק של 20 שנות עבודה בגן החיות, נותח אתמול, ראשון, במשך למעלה מ-9 שעות. לאחר הניתוח הוא הועבר במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם, ליחידה לטיפול נמרץ

פורסם בתאריך: 19.8.24 10:35

הדרמה אתמול בגן החיות: מצבו של המטפל שהותקף על ידי תנין מוסיף להיות קשה. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, זאת לאחר שאתמול נותח על ידי צוות רב תחומי של מומחים במשך למעלה מ-9 שעות.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "אתמול, עם פינויו אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם במצב קשה ולאחר יצובו, הובהל אל חדר הניתוח, שם פעל צוות רב תחומי של מומחי הרדמה, כירורגיה, פה ולסת, אורתופדיה ופלסטיקה בניתוח שארך למעלה מ-9 שעות. הוא מונשם ומורדם ומטופל ביחידה לטיפול נמרץ".

כאמור, מדובר על עובד/מטפל עם ותק של כ-20 שנה בגן החיות. אתמול, כזכור, בשעות הבוקר, במהלך טיפול שגרתי בתצוגת התנינים בגן החיות – הותקף המטפל על ידי אחד התנינים בתצוגה, שהתנפל עליו ונשך אותו בכל חלקי גופו. המטפל ניצל הודות לתושיה של אנשי צוות אחרים שהיו במקום, אשר הזעיקו למקום מאבטח של גן החיות, שירה לעבר התנין מספר רב של כדורים. (מותו של התנין נקבע מאוחר יותר).

 

 

 

לאחר האירוע הקשה והטראגי, הובהל המטפל על ידי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, שם, כאמור, הוא עבר ניתוח מורכב וארוך מאוד.

פרמדיק מד"א ישראל פולק סיפר: "הגענו לכלוב התנינים בגן החיות והעובדים במקום חילצו אלינו גבר בן 40 כשהוא בהכרה מלאה. סיפרו לנו שבזמן שהוא עבד בכלוב אחד התנינים זינק עליו, תפס אותו בפנים ובמקומות נוספים בפלג גופו העליון ומשך אותו למים. "העובד נאבק בו ובמקביל עובדים נוספים סייעו לחלץ אותו מפיו של התנין. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. זה אירוע קשה וחריג מאוד".

מהנהלת גן החיות התנ"כי נמסר אתמול: "האירוע התקיים במהלך פעילות שגרתית, והתרחש במתחם סגור ובשום שלב לא נשקפה סכנה לקהל המבקרים. אנו מתחקרים את האירוע ושולחים איחולי החלמה מהירים למטפל".

יצוין כי משטרת ירושלים שהוזעקה לגן החיות בשל הדיווחים על ירי (של המאבטח לעבר התנין) פתחה בחקירה של תאונת העבודה.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר