נחלאות - אורן בן חקון
(צילום: אורן בן חקון)

"נמשיך לפתח, לבנות ולהרחיב את ירושלים במלוא התנופה" – בעירייה אישרו מאות יחידות דיור ומסחר

הוועדה המקומית לתכנון ובניה בעיריית ירושלים אישרה אמש (ב') היתרי בניה ל-611 יחידות דיור בנוסף לבתי מלון, מבני ציבור ומסחר. ממלא מקום ראש העיר ראוכברגר מדגיש:" זה יעשה תוך דאגה לכל המגזרים ולכל הצרכים"

פורסם בתאריך: 6.8.24 09:53

תוכניות הבניה בעיר ממשיכות לצבור תאוצה במסגרת פיתוחה, כשהפעם על הפרק עוד בניית יחידות דיור רבות ברחבי העיר ומבנים נוספים. ממלא מקום ראש העיר ויושב ראש הוועדה המקומית לתכנון ובניה אליעזר ראוכברגר, חתם אמש (ב') על היתרי בניה ל-611 יחידות דיור חדשות בעיר, וכן לעוד 200 חדרי מלון ולאלפי מ"ר של מסחר ומבני ציבור.

מדובר בשיא חדש של היתרים שנחתמו ביום אחד לבניה ופיתוחה של ירושלים. ההיתרים כוללים יחידות דיור הן בתוכניות של פינוי בינוי, והן בשטחים ריקים לפיתוח השכונות. בין יתר התוכניות שאושרו: חדרי מלון ברחוב כורש, מאות יחידות דיור בשכונות מורדות ארנונה, ארנונה הוותיקה, עשרות יחידות דיור בשכונת רמות, עשרות בבית הכרם ובמרכז העיר ועוד.
"הוועדה המקומית שבראשה יש לי את הזכות לעמוד, ממשיכה להאיץ את קצב הבניה ואישורי הבניה בעיר", מסר ממלא מקום ראש העיר הרב אליעזר ראוכברגר, "ההיתרים שנחתמו הם תוצאה של עבודה מאומצת הן של הוועדה והן של הדרג המקצועי, ונמשיך לפתח, לבנות ולהרחיב את ירושלים במלוא התנופה", כשראוכברגר מציין ומדגיש בדבריו כי זה נעשה "תוך דאגה לכל המגזרים ולכל הצרכים".

תגובות

7 תגובות
7 תגובות
  1. מס1

    העיריה נחושה להרוס את ירושלים ! המגדלים והצפיפות יהפכו את העיר הזאת לעיר סתמית שסוגדת לתל אביב

  2. ירושלמית

    הרס הצביון המיוחד של העיר, באדיבות ראש העיר.
    גועל נפש של התנהלות ותכנון.
    יזכר לדראון עולם

  3. אב

    שאלוהים יהיה בעזרנו עם כל הבנייה הזו. אין תחושה של תכנון עירוני אחראי, או של הבנה מעמיקה של האופנים בהם בנייה קדחתנית כזו משפיעה על המרקם האקולוגי והקהילתי.

  4. אני

    הורסים לנו את העיר האהובה
    זה התחיל בחפירות בגלל הרכבת
    וממשיך עם המגדלים שמכערים את העיר
    מי בחר בליאון?

  5. נורית

    השחיתות החדשה בעירית ירושלים
    זו לא התחדשות עירונית. אלא שחיתות עירונית. העיריה מעשירה את היזמים על חשבון התושבים. עוד כמה שנים. נבין את המחדל של משה ליאון בעיר הזו. אני לא בחרתי בו. לא בפעם הראשונה ולא בשניה. הבייתה לגבעתיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר