הסכין ששימשה לדקירה (צילום: דוברות המשטרה)
הסכין ששימשה לדקירה (צילום: דוברות המשטרה)

לא לאומני? התגרו, תקפו, דקרו – קטינים ערבים חשודים בדקירת צעירים יהודים

לפני כשבוע וחצי הוזעקו שוטרי תחנת מוריה לבית עסק בדרך בית לחם, בעקבות קטטה אלימה שהסתיימה בדקירת 3 צעירים יהודים בשנות ה-20 לחייהם. השבוע נעצרו 4 קטינים ערבים, בחשד למעורבות בתקיפה האלימה ובדקירה

פורסם בתאריך: 23.7.24 18:18

3 צעירים בשנות ה-20 לחייהם נדקרו לפני כשבוע וחצי בבית עסק בדרך בית לחם. היום, שלישי, הודיעה משטרת ירושלים כי בימים האחרונים עצרו 4 קטינים (גילאי 15 עד 17) ממוצא ערבי, בחשד למעורבות בתקיפה ובדקירה. בשלב זה, כך על פי המשטרה, האירוע לא מסווג כלאומני.

"מבירור ראשוני של נסיבות המקרה עלה כי מספר נערים הגיעו למכולת בה שהו צעירים נוספים, והתפתח ביניהם דין ודברים", כך נמסר מהמשטרה. "אותם נערים חשודים החלו להתגרות בקורבנות ובשלב מסוים תקפו אותם פיזית. על פי החשד, בשלב מסוים שלפו החשודים סכין והחלו לדקור את הצעירים שנפצעו מספר פעמים ונמלטו מהמקום".

מאז האירוע בליל שישי ה-12.7, ביצעו השוטרים פעולות חקירה כאלה ואחרות במטרה להתחקות אחר החשודים. בימים האחרונים, כל על פי הודעת המשטרה, נעצרו החשודים במעורבות בתקיפה האלימה – כאמור, קטינים בגילאי 15 עד 17. "החקירה במשטרה נמשכת במטרה למצות עמם את הדין", נמסר, "משטרת ישראל תמשיך להיאבק באלימות החמורה, ולמצות את הדין עם עבריינים המעורבים במעשי אלימות ובריונות באשר הם".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר