המעשה הפלילי והתוצאה (צילומים: דוברות המשטרה)
המעשה הפלילי והתוצאה (צילומים: דוברות המשטרה)

טירוף הדעת: צפו – הניח מחסום באמצע ציר תנועה סואן, ונשאר לצפות בתוצאה

בן 23 מאזור ירושלים הזיז בסוף השבוע מחסום באמצע ציר בר לב הסואן - ונותר לצד הכביש כדי לצפות בתוצאה, שלא איחרה להגיע: רוכב אופנוע התנגש בעוצמה במחסום. צפו בתיעוד

פורסם בתאריך: 22.7.24 15:29

בסוף השבוע החולף, בלילה שבין יום שישי ליום שבת, התקבל במחוז ירושלים במשטרה דיווח על תאונת דרכים שהתרחשה ברחוב בר לב בירושלים – רוכב האופנוע התנגש בגדר בעוצמה, איבד שליטה, נפל מהאופנוע לכביש, נחבל ופונה במצב קל לטיפול רפואי בבית החולים.

שוטרי הסיור מתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, העניקו לרוכב האופנוע סיוע רפואי ראשוני עד להגעת כוחות רפואה לזירה.
בירור נסיבות התאונה בשטח שערכו השוטרים, הובילה למסקנה כי היא נגרמה מהתנגשות בעוצמה עם גדר שהוזזה לכביש במכוון, זאת כתוצאה ממעשה פלילי, מסוכן וחסר אחריות של צעיר שהניח את המכשול (גדר) באמצע כביש בר-לב הסואן ועמד בסמוך למקום בעת התאונה, ככל הנראה כדי לצפות בתוצאה של מעשיו.



 

 

במשטרה מציינים כי הצעיר החשוד נעצר "בסיוע תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, התחקו השוטרים במהרה אחר החשוד במעשה – בן 23, תושב אזור ירושלים – שנעצר בחשד לסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה", כך נמסר מהמשטרה.

במשטרה מוסיפים ומדגישים כי "התנהגות החשוד פלילית, מסוכנת ויכולה הייתה להוביל לאובדן של חיי אדם. תיעוד התאונה בכביש המהיר מלמד על עוצמת ההתנגשות במכשול שהניח החשוד, ולמרבה המזל הסתיימה עם פציעות קלות בלבד לרוכב האופנוע. המשטרה תמשיך לפעול נגד כל מי שיסכן במעשיו את משתמשי הדרך".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. אליק

    לפחות תגידו שהוא ערבי.ושזה רצח בכוונה תחילה.אבל הוא נוחבה.אז לא יקבל כלום.חוץ מתואר,ופירות לארוחת בוקר.איזה מדינה.איכסה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר