יוחאי אבני ז"ל (מימין), הפעילות המבצעית במעצר החשוד (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)
יוחאי אבני ז"ל (מימין), הפעילות המבצעית במעצר החשוד (צילומים: באדיבות המשפחה, דוברות המשטרה)

נעצר יומיים אחרי הרצח: פוענח רצח הסוהר בסמוך לירושלים

הותר לפרסום: שב"כ והמשטרה עצרו את החשוד ברצח יוחאי אבני ז"ל לפני כשבועיים בגבעון החדשה. החשוד, אבראהים מנצור מהכפר בידו, עציר ביטחוני לשעבר המזוהה עם חמאס, ביצע את הרצח כפיגוע טרור ללא קשר לעבודתו של אבני ז"ל בשירות בתי הסוהר. צפו במעצר

פורסם בתאריך: 22.7.24 15:06

החקירה אמנם נמשכת עד לגיבוש תשתית ראייתית והגשת כתב אישום – אך היום, שני, הותר לפרסום כי שירות הביטחון הכללי (שב"כ) ומשטרת ישראל פענחו את רצח איש שירות בתי הסוהר (שב"ס) יוחאי אבני ז"ל לפני כשבועיים בבית שבגבעון החדשה.

על פי הודעת המשטרה (ימ"ר ירושלים( ושב"כ, הרוצח – אבראהים מנצור, פלסטיני בשנות ה-20 לחייו מהכפר בידו – נעצר יומיים לאחר המקרה, ומאז הוא נחקר על ידי השב"כ והמשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט הצבאי.

כזכור, לפני כשבועיים, בתאריך 8.7.2024 אותר יוחאי ז״ל ללא רוח חיים בבית מגוריו בגבעון החדשה עם פצעי דקירה רבים בגופו. למקום הוזעקו כוחות משטרה של מחוז ירושלים יחד עם גורמי החירום וההצלה.



 

 


יוחאי אבני ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

יוחאי אבני ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


"כבר מאיסוף ממצאים ראשוני בזירה עלה החשד לרצח", נמסר על ידי המשטרה ושב"כ. "בעקבות המקרה, הוקם צוות חקירה משותף ליחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים ושירות הביטחון הכללי. לאחר פעולות חקירה מהירות של שב״כ וימ״ר ירושלים, נאספו ראיות לרצח ונחשפה זהות החשוד ברצח".

כאמור, מנצור, החשוד ברצח, נעצר לפני כשבוע וחצי – בתאריך 10.7 – על ידי לוחמי יחידת הגדעונים (33) של משטרת ישראל עם יחידה מבצעית של שב״כ ובסיוע כוחות צה״ל. לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה משותפת בשב״כ ובימ״ר ירושלים. בשבוע שעבר, מעצרו של החשוד הוארך בבימ״ש הצבאי עד לתאריך 29.7.

"חקירת מקרה הרצח במחוז ירושלים של המשטרה ובשב״כ נמשכת, במטרה למצות את הדין עם החשוד בביצוע מעשה הרצח הנתעב", נמסר.

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. שוקי בר קיקי

    בג"ץ יבקש להיתחשב בו
    להאכיל אותו. לטפל בכל חולי שיש לו גם לפני המעצר.
    לסדר לו עו"ד על חשבון המדינה ועוד…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר