הירש גולדברג-פולין (צילום אלבום משפחתי)
הירש גולדברג-פולין (צילום: אלבום משפחתי)

"לתמוך ולהתחזק" – הכנסת ספר תורה לשחרור הירש גולדברג-פולין ושאר החטופים

הערב (חמישי) בשעה 20:00, תקיים משפחתו של הירש גולדברג-פולין תהלוכת הכנסת ספר תורה שתצא מסניף בני עקיבא שבשכונת בקעה ותוקדש לשחרור בנם ושאר החטופים

פורסם בתאריך: 18.7.24 19:15

משפחת גולדברג פולין עושה כל שביכולתה כדי לשחרר את בנה, הירש, משבי החמאס, והערב (חמישי), היא תקיים טקס הכנסת ספר תורה לצד תהלוכה ביחד עם הקהילה אליה הם משתייכים, חברים ובני משפחה. משפחת גולדברג-פולין תקדיש את הכנסת הספר החדש לזכותם ולשחרורם של בנם ושאר החטופים שנחטפו לעזה לפני כתשעה חודשים.

התהלוכה תצא בשעה 20:00, מסניף בני עקיבא בשכונת בקעה ברחוב יהודה 37 ותסתיים בקהילת הקהל במינהל הקהילתי בקעה ברחוב יששכר 3.

ממשפחתו של הירש-גולדברג פולין נמסר: "במשפחתן של הירש קוראים לציבור הרחב לבוא, להגיע, לתמוך ולהתחזק".



 

 

כזכור, לפני שלושה חודשים הגיע אות חיים ראשון לאחר כחצי שנה מהירש, לאחר שארגון הטרור חמאס פרסם סרטון טרור פסיכולוגי של הירש. בסרטון נראה כי ידו השמאלית של הירש קטועה – זכר לפציעה הקשה שספג במרפק בזמן שנחטף מהמיגונית בסמוך לקיבוץ רעים. הירש נחטף בבוקר ה-7/10 לאחר שבילה עם חברו ענר שפירא ז"ל במסיבת הטבע נובה ברעים. כשהחלה מתקפת הפתע הרצחנית של החמאס, השניים – ורבים אחרים – התחבו במיגונית, שממנה זרק בגבורה גדולה ענר שפירא ז"ל לא פחות מ-8 רימונים שהשליכו המחבלים. הרימון שהתפוצץ לבסוף הביא לנפילתו של ענר ז"ל ולפציעתו הקשה של הירש, שנחטף ביחד עם עוד מספר צעירים מהמיגונית.



 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר