ליאם ז"ל (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק)
ליאם ז"ל (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק)

הר המנוחות בגבעת שאול: לבקשת המשפחה – מגיעים לחלוק לליאם בן ה-6 כבוד האחרון

קורבן הרצח המזעזע בהרצליה, ליאם נתנאל הס איצקוביץ ז"ל, שנרצח על ידי אמו ביום שלישי, יובא הערב, חמישי, למנוחת עולמים בהר המנוחות בגבעת שאול. אביו, סבו וסבתו מבקשים מהציבור להגיע וללוות אותו בדרכו האחרונה. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 18.7.24 19:02

בבית העלמין בגבעת שאול ייטמן הערב, חמישי, (20:00) ליאם נתנאל הס איצקוביץ, הילד בן ה-6 שנרצח על ידי אמו ביום שלישי האחרון בהרצליה. הוריו של ליאם ז"ל התגוררו, כאמור, בהרצליה, אך סבו וסבתו מצד אביו הם ירושלמים, והמשפחה החליטה שהוא ייקבר בגבעת שאול.

לקראת הלוויה הערב, מבקשים אביו של ליאם ז"ל ובני המשפחה הנוספים מכל מי שיכול להגיע וללוות את ליאם הקטן בדרכו האחרונה. "נשמח שכמה שיותר אנשים מהציבור יגיעו להלוויה", אמרו בני המשפחה, "אבל נשמח שהתקשרות תכבד ולא תצלם את ההלוויה שלנו".

השבעה תתקיים בבית הסבא והסבתא ברחוב קרן היסוד בעיר.


מודעת האבל של ליאם ז"ל


 

 

כזכור, סיגל יאנה איצקוביץ', אמו של ליאם ז"ל, חשודה כי רצחה אותו בדירתם בהרצליה ביום שלישי בשעות הערב. היא הודתה במשטרה במיוחס לה, ועורכי דינה ביקשו מבית המשפט שתעבור הערכה פסיכיאטרית.

האם, כאמור, נעצרה כשניסתה לפגוע בעצמה באמצעות הגרזן בקניון "שבעת הכוכבים" בעיר. מאבטח שזיהה זאת, השתלט עליה ועל הגרזן ונפצע באורח קל.

בעקבות דיווח שקיבלו בני המשפחה, מיהרה סבתו של הילד לביתם, משום שחששה שהוא ככל הנראה נמצא שם לבד. כשנכנסה פנימה, התגלתה לפניה הזוועה. היא מצאה במקום את גופתו של הילד עם סימני חבלה ואלימות קשים מאוד והזעיקה את צוות מד"א, שקבע את מותו. בנוסף נמצאה בדירה גופתו של כלב המשפחה, שעל פי החשד נרצח גם הוא.


ליאם ז"ל (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק)

ליאם ז"ל (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק)


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. חלי

    אני בוכה את נשמתי.
    מנחמת אתכם מכל הלב באסונכם הכבד.
    לא יכולתם לדעת מה ילד יום. לא הייתה לכם דרך לדעת מה מסתתר בנפש האישה הזו. נפש ארורה, שטן לא יכול להשתלט על אדם, שטן יכול להשתלט על חיה רעה.
    צר לי כל כך. כואב כל כך. ילד מתוק. נשמה טהורה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר