תיעוד הירי (צילום: דוברות המשטרה)
תיעוד הירי (צילום: דוברות המשטרה)

צפו – הטיל אימה וירה על בית וחצר. הסיבה? בלתי נתפסת

בשל סכסוך על רכישת רכב - בן 20 ממזרח ירושלים נעצר בחשד שהגיע לראש אל עמוד ופתח באש לעבר ביתו של הצד השני בעסקת מכירת רכב

פורסם בתאריך: 15.7.24 08:21

לפני עשרה ימים, בשעות הלילה המאוחרות של ה-5.7.24, התקבל דווח במוקד המשטרה של מחוז ירושלים על ירי לעבר בית ורכב. שוטרי תחנת שלם יחד עם לוחמי מג"ב שהוזעקו לשכונת ראס אל עמוד שבמזרח ירושלים, פתחו בחקירה.

החוקרים מצאו כי מדובר במקרה חמור שנסוב על רקע סכסוך בעקבות רכישת רכב. בעקבות סכסוך זה, הגיע חשוד ברכבו, וירה לעבר הבית ורכב שחנה בחצר של המתלונן – הצד השני בעסקת מכירת הרכב.



על פי משטרת ירושלים, "שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב שהגיעו לזירה, פעלו לאיסוף ממצאים ועדויות במקום תוך שערכו סריקות לאיתור החשוד במעשה, ובוצעו מגוון פעולות נוספות. במהלך סריקות בסיוע תצפיתני מרכז השליטה במחוז ירושלים, התחקו השוטרים אחר החשוד, בן 20 תושב מזרח ירושלים, שאותר ונעצר לחקירה בחשד למעורבותו במקרה הירי, החזקת נשק שלא כדין, איומים וגרימת נזק".

 

 

 

מאז אותו הלילה, הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט לטובת מיצוי החקירה וגיבוש תשתית ראייתית. במשטרה מציינים כי אתמול, ראשון, הוגשה אמש הצהרת תובע, וכתב אישום בימים הקרובים על ידי פרקליטות ירושלים. עד להגשת כתב האישום – יישאר החשוד במעצר, וסביר שהפרקליטות תבקש את מעצרו עד תום ההליכים.

"משטרת ישראל תמשיך להיאבק בעבירות האלימות החמורה והחזקת נשק בלתי חוקי, בכלל זה עבירות שימוש בכלי נשק תוך סיכון ממשי של הציבור וביטחונו, איתורם של מעורבים ומיצוי הדין עם החשודים", מסכמים במשטרה.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר