מעצר אחד החשודים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר אחד החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

כשהבושה מתה: התחזו למפונים מהדרום בתחנת דלק ביציאה מהעיר – והונו באלפי שקלים

מספר צעירים מחיפה התחזו בחודשים האחרונים למפונים מדרום הארץ, ובמצג שווה שלשלו לכיסם כסף רב. על פי חשד המשטרה - הם פעלו בתחנת דלק ביציאה מהעיר. כך פעלה השיטה

פורסם בתאריך: 14.7.24 13:06

שוטרי מחוז ירושלים בדקו בחודשים האחרונים מספר תלונות על הונאה והתחזות של מספר צעירים, שטענו שהם תושבי הדרום שזקוקים לסיוע – והודות לטוב ליבם של תושבי העיר, הצליחו לשלשל לכיסם סכום כספי רב.

הצעירים, כולם תושבי העיר חיפה, פעלו בתחנת דלק ביציאה מירושלים. הם פנו במקום לתושבים תמימים, הציגו את עצמם כמפונים מהדרום שזקוקים לכסף על מנת לתדלק, תוך שהם מבטיחים כי עם הגיעם הביתה – אל הדרום – הם יחזירו את הכסף. לאחר מספר תלונות, נעצרו החשודים על ידי שוטרי תחנת לב הבירה, ומעצרם הוארך.

על פי המשטרה, במקרה הראשון שנחקר, בתאריך 8.5 בשעות אחה"צ, התקבל דיווח מאזרחית תמימה כי בתחנת הדלק, ניגשו אליה מספר צעירים וביקשו סיוע בתדלוק רכבם. מטוב ליבה, משכה האזרחית סכום של 400 שקל ונתנה לצעירים. לאחר שעוברי אורח הפנו את תשומת ליבה כי החשודים עומדים במקום מזה מספר ימים, הבינה כי נפלה קורבן לתרמית והזעיקה את השוטרים שהעבירו את החשודים לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה. בסיום חקירתם, נשלחו בתנאים מגבילים תוך שהתחייבו כי המקרה לא יקרה בשנית.

 

 

לפני מספר ימים, הוגשה תלונה מקוונת בה סופר על מספר צעירים שעמדו בתחנת הדלק ופנו אל המתלונן, תוך שהציגו עצמם על פי החשד כמפונים מהדרום. גם במקרה זה, ביקשו החשודים כסף במטרה לכאורה לתדלק את רכבם. לאחר שהמתלונן העביר לידיהם סכום של 300 שקל, הבטיחו הצעירים כי בו בעת שיגיעו לעיר מגוריהם בדרום, יבצעו העברה כספית ויחזירו לו את סכום הכסף. לדבריו, עד כה טרם קיבל לידיו ולו שקל אחד. בעקבות תלונתו, נפתחה חקירה במשטרה.

ביום חמישי האחרון בשעות הערב, התקבלו דיווחים נוספים על אותם חשודים הפונים לאזרחים ומנצלים טוב לבם, ולמקום הוזעקו שוב שוטרי תחנת לב הבירה. שני החשודים אותרו ונעצרו על ידי השוטרים לחקירה בחשד לעבירת קבלת דבר במרמה. להערכת חוקרי המשטרה, שלשלו החשודים לכיסם מאות שקלים ואף סכום רב יותר, ממעשיהם.

כאמור, לאחר שנעצרו ונחקרו, הובאו הצעירים בפני בית המשפט, שם הוחלט להאריך את מעצרם עד ליום שלישי הקרוב, 16.7.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר