הכסף שנגנב ביד של השכנה (צילום: דוברות המשטרה)
הכסף שנגנב ביד של השכנה (צילום: דוברות המשטרה)

ניסה לעמוד על רגליו וכשל – כך גנבה תושבת העיר עשרות אלפי שקלים מהשכן הקשיש שלה

תושבת העיר נכנסה בשבוע שעבר לבית שכנה הקשיש, בסוף שנות ה-70, ניצלה את מצבו הבריאותי חטפה עשרות אלפי שקלים שהיו מונחים בסמוך אליו ונמלטה. הקשיש ניסה לעמוד על רגליו ולעצור אותה - אך לא הצליח לקום

פורסם בתאריך: 1.7.24 12:24

בלי בושה ועם הרבה חוצפה ותעוזה: ביום ראשון שעבר, 23.6, התקשר קשיש ירושלמי בשנות ה-70 לחייו למוקד 100 של המשטרה, והתלונן כי נגנב מרשותו סכום כסף רב – כ-200,000 שקל, לדבריו.

אל ביתו של הקשיש הגיעו שוטרי תחנת מוריה, שהחלו בחקירת האירוע. ממצאי החקירה, כפי שהם מובאים בכתב האישום, מעלים כי שכנתו של הקשיש, תושבת העיר בת 58, הבחינה בשעת צהריים כי ביתו של הקשיש פתוח ונכנסה אל דירתו של השכן הקשיש.

לאחר שעל-פי החשד הבחינה בסכום כסף רב שהיה מונח בסמוך אליו – כ-200,000 שקל לדברי הקשיש – חטפה הנאשמת את הכסף מביתו ונמלטה עם הכסף המזומן, בעוד הוא מנסה לעמוד על רגליו ולמנוע זאת ממנה – אך לא מצליח להתרומם.



 

 

לאחר מעשיה, נמלטה השכנה מבית הקשיש, כשהכסף הרב בידה, ותועדה באמצעות מצלמות אבטחה עושה דרכה לביתה.

במהלך השבוע האחרון, הוארך מעצרה של הנאשמת בבית המשפט לבקשת חוקרי המשטרה במטרה להגיע לחקר האמת ולגבש תשתית ראייתית בהתאם. כמו כן, במהלך החקירה נבדקה גם מעורבותה של חשודה נוספת, תושבת האזור.

בימים האחרונים הושלמה החקירה במשטרה. אמש הגישה יחידת תביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגד הנאשמת, לצד בקשה להורות על מעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה שצולם בידה לא נראה כמו 200,000 ש"ח — שהם לפחות אלף שטרות של מאתיים. זה לא מפחית מחומרת המעשה, אבל ההגזמה בסכום מעמידה בספק את הסיפור.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר