רוכבי אופנוע נוסעים נגד כיוון התנועה (צילום: דוברות המשטרה)
רוכבי אופנוע נוסעים נגד כיוון התנועה (צילום: דוברות המשטרה)

טירוף האופנוענים בירושלים: צפו בתיעוד – רוכבים נגד כיוון התנועה

בפעילות של משטרת התנועה בסופ"ש עוכבו שני רוכבי אופנוע לאחר שנצפו נוסעים נגד כיוון התנועה ומהווים סכנה לכלל משתמשי הדרך. עוד במהלך הסופ"ש - 17 כלי רכב משופרים הורדו מהכביש

פורסם בתאריך: 30.6.24 12:16

חלק מרוכבי האופנועים בירושלים (ובכלל הארץ) הפכו בשנים האחרונות לסכנה של ממש לשאר משתמשי הדרך – הם נוסעים על מדרכות, במעברי חציה, במדרחובים וכעת – כך תועדו במהלך סוף השבוע – גם נגד כיוון התנועה. טירוף.

עוד במהלך סוף השבוע – בוצעו פעילות אכיפה נגד נהגים שביצעו עבירות תנועה הגורמות לתאונות דרכים, בהם: עבירות היסח דעת, נהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים ועוד.

במהלך פעילות האכיפה גם הורדו מהכביש 17 כלי רכב – מכוניות ואופנועים – שבוצעו בהם שינויים ושיפורים המהווים עבירה על החוק, תוך סיכון ומטרד למשתמשי הדרך.



 

 

זאת ועוד – שני נהגים נתפסו כשהם נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים.

כמו כן במהלך סוף השבוע האחרון, נתפס ע״י שוטרי מחוז ירושלים נהג הנוהג ברכבו כשהוא בפסילה ביודעין בפעם השישית. החשוד בשנות ה-30 לחייו, נעצר ע"י בלשי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים. הבוקר, בכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום.

"משטרת ישראל תמשיך באכיפה נחושה נגד אותם הנהגים שמבצעים עבירות תעבורה חמורות, הגורמות לתאונות דרכים, ומסכנות את חייהם של משתמשי הדרך", כך נמסר.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. עליזה גיתאי

    סוף, סוף . בואו לבית הכרם, אין סוף אופנוענים עם משלוחים, עוברים באין כניסה, במהירות מטורפת, נוסעים על המדרכות, מצפצפים על החוק והתושבים של השכונה. וולט, תן ביס, דומינוס, אפל וכו. רעש של אופנועים בכל שעות היום והלילה.

  2. תושב

    סו ף סופ משהו.. אבל קיבלו קנסים רצינים או סתם אמירה? כי זה עניין רציני בהר חומה. מעירים תושבי השכונה ב-3 או 4 בבוקר, בלי בושה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר