זירת התאונה בקרית היובל (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים. להוספת קרדיט, נא ליצור קשר עם המערכת)
זירת התאונה בקרית היובל (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים. להוספת קרדיט, נא ליצור קשר עם המערכת)

הטרגדיה הערב בקרית היובל: הולך רגל כבן 60 נדרס למוות ברחוב טהון

הולך רגל כבן 60 נהרג הערב, שבת, כתוצאה מתאונת דרכים ברחוב יעקב טהון בקרית היובל. הוא פונה במצב אנוש להדסה עין כרם, שם נקבע מותו. הנהגת ונוסעת שישבה לצידה נפצעו באורח בינוני, לאחר שהתנגשו בקיר

פורסם בתאריך: 22.6.24 21:30

טרגדיה הערב, שבת, בקרית היובל: הולך רגל כבן 60 נהרג בתאונת דרכים ברחוב יעקב טהון בקרית היובל. הרכב הפוגע איבד ככל הנראה שליטה בסיבוב ונתקע בקיר, שבסמוך אליו, על המדרכה, עמד הולך הרגל. הוא נפצע באורח אנוש ופונה תוך כדי החייאה לבית החולים הדסה עין כרם, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א יאיר גרסטל סיפר: "הגענו למקום וראינו רכב שהתנגש בקיר, הנהגת ונוסעת שישבה לצידה, שתיהן כבנות 30 נלכדו ברכב. בסמוך על המדרכה שכב הולך רגל כבן 60 שנפגע מהרכב, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים במצב אנוש, תוך פעולות החייאה, שתי הנשים שחולצו מהרכב היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות, פינינו אותן לבית החולים כשמצבן בינוני".

בוחני תאונות הדרכים של משטרת התנועה במחוז ירושלים הגיעו לזירה ובמשך למעלה משעה בחנו את שהתרחש בה, כדי להבין ולחקור את נסיבות התאונה.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. הייתי שם

    הנהגת היתה ערביה שנסעה בפראות במהירות ממש גבוהה
    לא הייתי שולל פיגוע

  2. הלל

    ראיתי את זה בעניים הזיה לגמרי מסכן הבנאדם העיפה אותו איזה 8 מטר באוויר

  3. ש.ח

    הדיווח שלכם לאקוני , אני לא ישנתי בלילה. אין ספק שנהגת נהגה כמו מטורפת. הייתי בביתי מרחק חמישים מטר ממקום התאונה שלפתע נשמח רעש מחריד. היא העיפה את הרמזור, עלתה על המדרה והעיפה את הגדר של אתר הבנייה. הגעתי למקום האירוע , התקשרנו למד"א ושהיא שאלה אותי מה מצב הנוסעים ברכב אמרתי שהן בהכרה ובסדר. רק שאחרי דקה הבנו שפיספסנו את האדם שכולו היה מפורק למתחת לשאריות גדר הפח של אתר הבנייה. אמנע התיאורים נוספים אבל זה היה מחריד. הוא היה על המדרכה והלך לתומו ביום שבת, לא דמייין לרגע שעוד שנייה ימות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר