שריפה היער בסמוך למחלף שורש (צילום: דוברות המשטרה)
שריפה היער בסמוך למחלף שורש (צילום: דוברות המשטרה)

השריפה במחלף שורש: "הצלנו לבלום את התפשטות האש"

טפסר שמוליק פרידמן, מפקד מחוז ירושלים בכבאות, מעדכן כי למרות התנאים הקשים ולאחר כשעתיים של עבודה מאומצת - לוחמי האש ומטוסי הכיבוי הצליחו לבלום את השריפה. "בזמן הקרוב נשיג שליטה"

פורסם בתאריך: 19.6.24 16:19

***עדכון 17:17***

לוחמי האש בסיוע מטוסי הכיבוי ממשיכים להיאבק בשריפת היער הגדולה בסמוך ליישובים שורש ונוה אילן.

מפקד מחוז ירושלים טפסר שמוליק פרידמן מעדכן כי "סמוך לשעה 15:30 קיבלנו דיווח על שריפה גדולה שמתפתחת מערבית לשורש סמוך לכביש 1 ומסכנת את הישובים הסמוכים וכן את הנוהגים בכביש 1. בנוסף, האש התקדמה במהירות לעבר מתחם הפוד טראק הסמוך וסיכנה את הסועדים ואת העסקים במקום.

"הזנקנו עשרות צוותים כולל סיוע חוצה מחוזי וכן מטוסי כיבוי שבשעה זו נלחמים באש, בחום הכבד ומגינים על היישובים. משטרת ישראל מסייעת לכוחות בפינוי אזרחים ובניתוב תנועה לטובת הכוחות בשטח. בשלב הזה, אני יכול לדווח שהצלחנו לבלום את השריפה, ובזמן הקרוב אנחנו נשיג שליטה בשריפה".


פעולות כיבוי השריפה בשורש (צילום: תיעוד מבצעי כב"ה ירושלים)

פעולות כיבוי השריפה בשורש (צילום: תיעוד מבצעי כב"ה ירושלים)


 

 

מוקדם יותר פרסמנו: שוב – שריפת יער גדולה מתפתחת בהרי ירושלים – הפעם בסמוך למחלף שורש לכיוון תל אביב.

מכבאות והצלה ירושלים נמסר כי "ב"סמוך לשעה 15:30 התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה על שריפת קוצים גדולה שמתפתחת במחלף שורש. צוותים רבים הוזנקו למקום מכלל תחנות המחוז, כולל בקשה לסיוע ממחוזות נוספים. בנוסף 4 מטוסי כיבוי הוזנקו וכעת באוויר מסייעים במאמצי הכיבוי ולמנוע את התפשטות השריפה ליישובים הסמוכים".

בינתיים, מתחם הפוד-טראק שנמצא בסמוך פונה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "כוחות משטרה ממחוז ירושלים יחד עם שוטרי מתנ"א אגף התנועה, פועלים בשעה זאת לסייע ללוחמי האש בפעולות כיבוי שריפת חורש סמוך למחלף שורש בכביש 1. בעקבות השריפה, הורחקו מהמקום אזרחים וכלי רכב במטרה למנוע סכנה. כמו כן, פועלים לסייע בכיבוי השריפה מטוסי טייסת הכיבוי "אלעד" ומסוק היחידה האווירית של משטרת ישראל".

במשטרה מציינים כי על כביש 1 לכיוון מערב "ישנם עומסי תנועה ושוטרי התנועה מכווינים לדרכים חלופיות. ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים ולבחור בדרכים חלופיות".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר