השלל שתפסו בלשי ימ"ר ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
השלל שתפסו בלשי ימ"ר ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

בשווי של כ-6 מיליון שקלים: בלשי ימ"ר ירושלים גילו "אוצר" בקופסאות אורז

בפעילות יזומה של היחידה המרכזית ירושלים כנגד סוחרי סמים, פשטו הבלשים על בניין מגורים בהרצליה, ושם איתרו כ-16 ק"ג קוקאין שהוסלקו בקופסאות אורז. עוד תפסו הבלשים - למעלה מ-100 אלף שקלים במזומן. 3 חשודים נעצרו

פורסם בתאריך: 16.6.24 09:26

ביום חמישי האחרון נערכה פעילות יזומה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים נגד סחר בסמים מסוכנים. במסגרת הפעילות המשטרתית, בלשי ימ״ר ירושלים ערכו חיפוש על פי צווי בית משפט במספר דירות מגורים ומחסנים במרכז הארץ.

באחד ממחסני בניין מגורים בהרצליה, ששייך לדירה של הוריהם של שניים מהחשודים, איתרו ותפסו השוטרים כ-16 ק״ג של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין בשווי מיליוני שקלים, אשר רובו הוסלק בתוך קופסאות אורז גדולות.

בעקבות התפיסה המשמעותית, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים שלושה חשודים – שני אחים מהרצליה (בני 55 ו-50) שבמחסן של הוריהם נמצאו הסמים, וחשוד נוסף ממודיעין (בן 49).

 

 

 

במשטרה מציינים כי במהלך המעצרים מצאו אצל החשודים כסף מזומן בסכום של למעלה מ-100 אלף שקלים.

השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. הסמים המסוכנים נתפסו לחקירה. בסופ״ש האחרון, הוארך בבימ״ש מעצרם של שלושת החשודים שנעצרו בשישה ימים – עד ליום רביעי הקרוב (19.6).

במשטרת ירושלים מציינים כי "החקירה נמשכת במטרה למצות עמם את הדין. משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנגע הסמים המסוכנים בדגש למחוללי הפשיעה- מפיצי וסוחרי הסמים".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר