ניידת משטרה בלילה צילום דוברות המשטרה
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

כלבי אשמורת סטייל: שני חברים יצאו לבלות במרכז העיר – זה הסתיים בכריתת אוזן בנשיכה

בזמן הבילוי - התגלע ויכוח בין שני החברים, שגלש לאלימות והסתיים בתלישת חלק מהאוזן של אחד בשל נשיכה. החשוד נעצר בעקבות תלונה שהוגשה והיום, שני, הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 3.6.24 12:37

שני חברים נכנסו למקום בילוי במרכז ירושלים – לא, זו לא התחלה של בדיחה – אלא של אירוע שהסתיים בנשיכה ותלישת אוזנו של אחד מהם. כך עולה מכתב אישום שהוגש היום, שני, נגד אחד החברים על ידי מחלקת התביעות של משטרת ירושלים.

האירוע התרחש ב-10.5 – אז יצאו שני החברים לבילוי בבית עסק במרכז ירושלים. במהלך הבילוי, התגלע ויכוח בין שני החברים, ובשלב מסוים הוויכוח גלש לאלימות פיזית קשה ואף לנשיכת אוזנו של הקורבן בעוצמה כל כך חזקה, עד שניתקה חתיכה מחלקה העליון של אוזן הקורבן.

במשטרה מציינים כי הקורבן, החבר שננשך, התלונן במשטרה על האירוע רק כעבור 11 יום, כהגיע ב-21.5 לתחנת לב הבירה וסיפר את השתלשלות האירועים.

הקורבן סיפר לשוטרים כי לאחר שננשך, נסע באופן עצמאי לקבלת טיפול רפואי – אך לרוע מזלו לא ניתן היה לשחזר ולחבר את החלק מהאוזן שנתלש בנשיכה. בחקירה עלה עוד כי החשוד במעשה איים על הקורבן שלא יפנה למשטרה.

 

 

בעקבות התלונה, הוצא צו מעצר בבימ"ש נגד הנאשם, תושב ירושלים כבן 30, ונעשו פעולות לאיתורו. בתאריך 28.5 הוא אותר ונעצר על ידי בלשי תחנת לב הבירה והועבר לחקירה במשטרה.

במשטרה מספרים כי מעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות. "בימים האחרונים הושלמה החקירה, והגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירות של חבלה חמורה ושיבוש הליכי משפט", נמסר מהמשטרה. "כתב אישום זה הוגש לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים".

פקד יוסי רגב, קצין חקירות תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, ציין: ״מדובר במקרה אלימות חמור שבמהלכו נשך הנאשם את אוזנו של הקורבן, רק בשל ויכוח שהתגלע בין השניים במהלך בילוי משותף. כתוצאה ממעשיו, נתלש חלק מאוזנו של הקורבן, שבנוסף לכך ספג איומים מצד הנאשם בעניין דיווח על המעשה למשטרה. למעשה הוא גרם לו נזק בלתי הפיך. לאחר שעצרנו אותו ומעצרו הוארך, השלמנו את החקירה וביססנו תשתית ראייתית נגדו שהובילה לכתב אישום. נמשיך לפעול נגד כל אלו שנוהגים באלימות עד למיצוי הדין עמם".

תופתעו או שאולי לא – אבל אין זו הפעם הראשונה שבה ישנו אירוע אלימות שבו נתלשת אוזן בנשיכה. חיפוש פשוט בגוגל מעלה כי בשלושה השנים האחרונות אירעו מספר מקרים דומים – אך בהם לא היה מדובר בחברים שיצאו יחדיו לבילוי.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר