זירת התאונה ברחוב קוליץ (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה ברחוב קוליץ (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הטרגדיה הבוקר באגרון: רוכבת אופנוע נהרגה כתוצאה מתאונת דרכים

בפעם השנייה בתוך פחות מ-48 שעות - רוכבב אופנוע כבת 30 נהרגה כתוצאה מתאונת דרכים קטלנית, לאחר שנפגעה מרכב ברחוב אגרון. היא הובהלה לבית החולים שערי צדק במצב אנוש - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה

פורסם בתאריך: 3.6.24 12:04

הבוקר, שני, עוד לפני השעה 8:00, אירעה תאונת דרכים קשה ברחוב גרשון אגרון במרכז העיר. רוכבת אופנוע נפגעה באורח אנוש כתוצאה מפגיעת רכב, ובהמשך נקבע מותה בבית החולים שערי צדק.

במד"א ירושלים מציינים כי האישה, כבת 30 כאמור, הובהלה לשערי צדק תוך כדי פעולות החייאה עם חבלה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד"א אשר אייכלר סיפר: "רוכבת האופנוע שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. אזרחים סיפרו לנו שהיא נפגעה מרכב. מיד התחלנו בביצענו פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה אנוש".

 

 

 

בשערי צדק נלחמו הרופאים על חייה של רוכבת האופנוע. בבית החולים מציינים כי היא הגיעה לבית החולים אחרי החייאה ארוכה בשטח, שנמשכה גם בחדר הטראומה ובניתוח החירום שבוצע – אך לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

כזכור, זוהי תאונת הדרכים הקטלנית השנייה בתוך יומיים שבה רוכב אופנוע נהרג. בצהריי יום שבת אירעה ברחוב קוליץ תאונה בין שני אופנועים. כתוצאה מהתאונה – פונה אחד הרוכבים, כבן 30, במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם, ומותו נקבע עם הגעתו לבית החולים.

 

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. הולך רגל

    כל הקטנועים , דו גלגליים חשמליים והקורקינטים ,הינם סכנה לציבור ולרוכבים !! יש להגבילם ,לחייבם בהוצאת רשיון ,ביטוח ומבחני נהיגה !
    שומר נפשו ירחק מהם . אסור לאפשר להם לסכן הולכי רגל על המידרכות !!!
    הורים חסרי אחריות קונים ליקיריהם
    קורקינט קטלני ואחר כך בוכים שנהרג !

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אתמול ראיתי ילד בן 6!!!!!!
    על אופניים חשמליות!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    התאונה בקוליץ ביום שבת הייתה כתובה. על הקיר, עשו תחרות אופנועים חשבו שהם משחקים מחבואים. ואנחנו הנהגי רכב צריכים להישמר מהם כמו מאש
    אח"כ מאשימים נהגים שהם פגעו ברוכבי האופנועים

  4. משתמש בדרך

    חבל שהכתב מחבר בין שני מקרים שאין שום קשר בניהם. שני אופנועים שמסכנים את עצמם לא דומים לרוכבת שנפגעה מרכב. המכנה המשותף של אופנוע, לא רלוונטי. אין להשוות תאונה לבין תחרות פרועה בין שני אופנועים. לפי ההגיון של הכתב אפשר לחשוב שיש להוריד מהכביש את כל המוניות כי גם הן מעורבות בתאונות או בכלל לא לנסוע כי נסיעה גורמת לתאונות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר