השחתת תמונות חללי צה"ל בהפגנת החרדים הקיצונים (צילומים: דוברות המשטרה)
השחתת תמונות חללי צה"ל בהפגנת החרדים הקיצונים (צילומים: דוברות המשטרה)

יש להם את זה ביותר דוחה? המתנגדים לגיוס חרדים השחיתו תמונות חללי צה"ל

הפגנת החרדים עברה מצומת הסינמה סיטי לצומת הכניסה לירושלים. מוקדם יותר - הושחתו שלטים שעליהם תמונות חללי צה"ל, וקריאות "נאצים", "נוחבות" וכו' לעבר השוטרים. 6 מפרי סדר נעצרו

פורסם בתאריך: 2.6.24 17:30

עדכון אחרון: 2.6.24 18:27

***עדכון***

למעלה משעה לאחר שהחלה ההפגנה בצומת הסינמה סיטי – גם בשעה זו ממשיכים שוטרי משטרת ירושלים להיאבק בעשרות חרדים קיצונים שמתפרעים, מפרים את הסדר וחוסמים שוב ושוב את התנועה בצומת.

חלק מהקיצונים הטיחו לעבר השוטרים קריאות מבזות דוגמת 'נאצים', 'נוחבות' ועוד, כשבנוסף – השחיתו המפגינים תמונות של חללי צה"ל, שנפלו במלחמת 'חרבות ברזל' בשלטים שנתלו באזור צומת הסינמה סיטי.

במהלך הפעילות המשטרתית לפתיחת הציר והתמודדות עם הפרות הסדר – נעצרו עד כה 6 מפגינים על ידי המשטרה.

"אנו רואים בחומרה את התנהלותם של מפרי הסדר ולצד פעולות המשטרה לשמירת הסדר קוראים להוקעת מעשיהם הפסולים, המסוכנים והמבזים- הן את השוטרים והן את זכרם של חללי צה״ל", נמסר מהמשטרה.




 

 

 

מוקדם יותר פרסמנו:

עשרות חרדים קיצונים המשתייכים לזרם הפלג הירושלמי החלו לפני שעה קלה (ראשון, 2.6, 16:45) לחסום את צומת הסינמה סיטי/בית המשפט העליון, זאת במקביל לדיון שמתנהל בבג"ץ בנוגע למתווה חוק הגיוס שמבקשת ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו להעביר.

במהלך הדיון תהוו השופטים מדוע לא יגויסו החרדים כמו יתר הישראלים, ובתגובה החליטו אנשי הפלג הירושלמי, שחלקם אף היו בדיון והפריעו למהלך קיומו התקין עד שהוצאו מהאלום, לחסום כבישים בירושלים ובסמוך לבני ברק (גשר קוקה קולה בכביש 4).

בירושלים עלו עשרות מפגינים על הכביש בצומת הסואן, פתחו במעגלי ריקודים, התיישבו על הכביש וקראו "נמות ולא נתגייס", "התבוללות גרועה ממוות", תוך שהם חוסמים את התנועה בשעה סואנת במיוחד – מה שהוביל לעומסי תנועה כבדים בכל האזור.

משטרת ירושלים הגיעה למקום והחלה לפנות את המפגינים בכוח.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר