למצולמים אין קשר לכתבה - שוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)
למצולמים אין קשר לכתבה - מתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה (צילום: ארנון בוסאני)

הדקירה בשוק: כתב אישום נגד 5 תושבי ירושלים ומעלה אדומים

בעלי בר בשוק נדקר לאחר שסירב לשלם פרוטקשן. היום, שני, הוגש כתב אישום נגד המעורבים - תושבי ירושלים ומעלה אדומים, אשר נאשמים בסחיטה באיומים, חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון חבלה והחזקת סכין

פורסם בתאריך: 18.12.23 20:14

האם מתחת לאף של המשטרה ובלי הד תקשורתי – הפרוטקשן חוגג בשוק מחנה יהודה? עדויות ממשיות אין, אבל רמזים יש גם יש, והם התקבלו לאחר אירוע חריג במיוחד שהתרחש לפני כשבועיים וחצי – אז נדקר בעלי בר בשוק, לאחר שסירב לשלם דמי חסות לעבריינים.

בעלי הבר פונה באורח בינוני לבית החולים, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע. היום, לאחר שבועיים של חקירה במסגרת נעצרו החשודים – הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד 5 מעורבים – תושבי ירושלים ומעלה אדומים כבני 21-30, לאחר שסחטו באיומים, התפרעו ודקרו – כל אחד על פי חלקו – את בעל הבר. יצוין כי הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצר הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ישי זיגמן מפרקליטות מחוז ירושלים, חלק מהנאשמים הגיעו לבר בבעלותם של המתלוננים בשוק מחנה יהודה, פנו לבעל המקום ואמרו לו כי הם מעוניינים בתשלום כספי בתמורה לכך שיישמר השקט במקום. בעל המקום התקשר למוקד 100 של המשטרה, הנאשמים ראו זאת ועזבו את המקום.

 

 

יומיים לאחר מכן הגיעו הנאשמים לבר בעודם חובשים כובעים לראשם ובזמן שמבלים רבים שוהים באזור ובעסקים השונים במקום. אז החלו הנאשמים להתפרע במקום, אחד הנאשמים דקר את בעל המקום בגבו עם סכין מטבח ונאשם אחר חבט בו באלה. בניו של בעל המקום ניסו להיאבק בנאשמים שהשליכו לעברם כסאות, ספסלים וחפצים שונים שהיו במקום. הנאשמים המשיכו להתנהל כך גם כששוטרים הגיעו למקום. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נזקק בעל המקום לאשפוז של מספר ימים בבית החולים, עוברי אורח נפגעו, בין היתר עובר אורח נפגע בראשו מאחד החפצים שהשליכו הנאשמים ונזקק לטיפול רפואי. כמו כן נגרם נזק רב לבר ולרכוש.

כתב האישום מייחס לנאשמים (כל אחד על פי חלקו) ביצוע עבירות של סחיטה באיומים בצוותא, חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות והחזקת סכין.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר