זירת התאונה בשד' גולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת התאונה בשד' גולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

רכב על קורקינט באחד הצירים הסואנים בעיר – בן 8 מחוסר הכרה לאחר שנפגע על ידי אוטובוס

האוטובוס פגע בילד שרכב בשדרות גולדה מאיר - אחד הצירים הסואנים בעיר. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים שערי צדק. עומסי תנועה באזור

פורסם בתאריך: 21.6.23 18:32

ילד בן 8 שרכב על קורקינט בשדרות גולדה מאיר פינת אסירי ציון ברמות נפגע על ידי אוטובוס. הוא פונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק.

ממד"א נמסר כי "במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים התקבל דיווח על ילד רוכב קורקינט שנפגע מאוטובוס. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לילד בן 8 במצב קשה מחוסר הכרה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד


מחפשים דירה בקטמון הישנה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


פראמדיק מד"א איתי רבי וחובש רפואת חירום במד"א חיים נוימן סיפרו: "היינו ממש בסמוך כשהמוקד דיווח לנו שמתקבלת קריאה על תאונה קשה מאוד עם מעורבות ילד ומיד הגענו למקום. הילד שכב במרכז הכביש בסמוך לקורקינט ולחלקו הקדמי של האוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

 

 

 

ממשטרת ירושלים נמסר: "משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה לפני זמן קצר בין אוטובוס לילד שרכב על קורקינט ברמות. בעקבות התאונה נפצע רוכב הקורקינט, באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים בדרכם לזירה לחקירת נסיבות התאונה".

שוקי בקר ומיכאל כהן, חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בילד שרכב על קורקינט וככל הנראה נפגע מאוטובוס. הענקנו לו בזירה טיפול ראשוני מציל חיים כשלאחר מכן הוא פונה לבית החולים להמשך טיפול בשלב זה מצבו מוגדר קשה".

עקב אופי האירוע הקשה צוותי חוסן של איחוד הצלה פועלים בזירה למתן סיוע נפשי ראשוני.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר