עיריית ירושלים חידשה את אפליקציית השירות, המרחיבה את אמצעי השירות של המוקד העירוני 106, שפועל 24/7 לטובת התושבים, העסקים והמבקרים בעיר.
לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>
הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד
הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון
מחפשים דירה ברמת בית הכרם? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים
בעירייה מציינים כי "'אפליקציית 106 +' הושקה כחלק מפיתוח השירות באמצעים דיגיטליים בשפות עברית וערבית, וניתנת להורדה למכשירים הסלולריים מחנות האפליקציות או באמצעות סריקת ברקוד ייעודי אשר מפורסם באתר האינטרנט העירוני".
"דרך האפליקציה ניתן לשלוח למוקד 106+ פניות בהליך קצר במיוחד בכל נושא, ולדווח על מפגעים הקשורים למרחב הציבורי, להוסיף תמונה ולשלוח מיקום מדויק מכל מקום ובכל זמן ישירות מהטלפון הנייד. כמו כן, ניתן לבצע מעקב אחרי סטאטוס הטיפול בפנייה", עוד מציינים בעירייה.
"שרות לתושב מעל הכל", מדגישים בעירייה. "אנו פועלים רבות לשיפור השירות לתושב במגוון דרכים ובמטרה להקל על התושבים ככל האפשר. האפליקציה החדשה שהושקה היא חדשנית, ידידותית למשתמש ומאפשרת לתושבים גישה נוספת ומהירה לבצע פניות למוקד העירוני. עיריית ירושלים פועלת ותמשיך לפעול לפיתוח ושיפור השירות לתושבי העיר והבאים בשעריה בכל נושא".
תגובות