משעות הבוקר נהגים דיווחו על תקלה טכנית באפליקציית החניה פנגו. התקלה תקונה בסביבות השעה 14:30. בחברת פנגו מספרים ל"כל העיר" כי אכן נרשמה תקלה באפליקציה החל משעות הבוקר אולם לדברי החברה התקלה תוקנה בסביבות השעה 14:30.
מה עושים אם קיבלתם דוח חניה בשעות שבהן נרשמה תקלה באפליקציה? בפנגו מבהירים כי "במידה ולקוחות קיבלו דוחות בגלל התקלה הם מוזמנים לפנות לחברת פנגו והמוקד יסייע בנושא – כוכבית 4500".
בעירייה אומרים כי "עקב תקלה שארעה בחברת פנגו, פקחי החניה הונחו לא להגיש דוחות בחניה מוסדרת בתשלום. במידה ומי מהנהגים קיבל דוח חניה בחניה מוסדרת בתשלום יש לפנות לאגף לשירותי החניה. התקלה תוקנה בשעה 14:55 והאכיפה חזרה ב-15:20.
- פרסום ראשון: המדחנים בעיר יוסרו, החניה תהיה רק באפליקציות
- מה הם האזורים הכי מבוקשים לחניה בעיר?
- מאסר בפועל לשוטר סיור שביצע מעשה מגונה בנוסעת
כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר", בחודש הבא יוסרו כל 1,300 המדחנים ברחבי ירושלים והחניה תתאפשר רק באמצעות אפליקציות של טלפונים חכמים. העירייה החליטה לצאת במהלך בעקבות ירידה בשימוש במדחנים בשנים האחרונות. התהליך יחל באוגוסט 2017, ובמסגרתו צפויים להתבטל כ־300 מדחני כרטיס, וכ־900 מדחני צג. המהלך ילווה בקמפיין שיווקי והסברתי לתושבי העיר, במיוחד לתושבים מבוגרים ולחלק מהציבור החרדי שלא מחזיקים בטלפונים חכמים.
תגובות