האירוע האלים בשוק צילום רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א בחוק זכויות היוצרים. להוספת קרדיט יש לפנות למערכת
האירוע האלים בשוק צילום רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א בחוק זכויות היוצרים. להוספת קרדיט יש לפנות למערכת

האלימות הקשה אמש בשוק: מניע גזעני משני הצדדים. צפו בתיעוד

אתמול, ראשון, פרצה קטטה אלימה בין מבלים יהודים לעובדים ערבים בשוק. בדיון הארכת המעצר של שני מהחשודים הערבים טענה המשטרה כי "בסיס האירוע הזה הוא ממניע גזעני משני הצדדים". בית המשפט האריך את מעצרם עד ליום רביעי

פורסם בתאריך: 16.5.22 15:49

"בסיס האירוע הזה הוא ממניע גזעני משני הצדדים" – כך טענה היום (שני) משטרת ירושלים בהתייחסה לקטטה האלימה שפרצה אתמול (ראשון) בשעות הערב בשוק מחנה יהודה בין בליינים יהודים לבין עובדים ערבים של אחד מבתי העסק.

האירוע האלים, כך על פי התיעוד שהציגה המשטרה בבית המשפט כמו גם צילומי וידאו שפורסמו ברחבי הרשת, כללה חשודים רבים אשר השליכו כסאות, שולחנות ומכל הבא ליד האחד לעבר השני.

כוחות המשטרה שהוזעקו למקום עצרו לחקירה מספר חשודים, כאשר מרביתם שוחררו במהלך הלילה לביתם. היום, שני, הובאו שני חשודים מקרב העובדים הערבים להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר.



בדיון טען נציג המשטרה כי "המשיבים עובדים בשוק מחנה יהודה ואתמול התפתחה קטטה ביניהם למבלים יהודים שהיו במקום. הקטטה היתה אלימה וגלשה לזריקת כיסאות וריסוס גז פלפל… שני המשיבים נעצרו, גם אנשים מהצד השני נעצרו, נחקרו, מסרו גרסאות. ישנה עילת מסוכנות, כל בסיס האירוע הזה הוא ממניע גזעני משני הצדדים. בכוונתנו לבצע עוד 10 פעולות חקירה".

מנגד, עורכי דינם של החשודים טען כי "אין מחלוקת שמי שיזם את התקיפה זה יהודים… אבקש לציין, כי בעל העסק מעדכן אותי כי אתמול בלילה חזרו התוקפים מהצד השני וחיפשו את העובדים על-מנת לתקוף אותם".

בסיום הדיון החליט השופט עמיר שקד כי "בהתחשב בחשדות ובהיקף העבירות שבהן נחשדים המשיבים, כמו גם טיב העבירה וכן מנסיבות המקרה המיוחס למשיבים ולמפורט בדוח הסודי, מצאתי כי קיימת עילת מעצר של מסוכנות. בנוסף, לאור החומר שסומן על ידי ניתן לומר כי קיים גם חשש לשיבוש מהלכי משפט… לאור כל האמור אני נעתר לבקשה ומורה על הארכת מעצרם של המשיבים עד ליום 18.5.22 בשעה 11:00".

 

 


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. מזי

    כמובן
    מי שמעצרו הוארך הם הפלסטינים
    ולא הפרובוקטורים הישראלים
    בא לי להקיא

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר