פליקס עמר ז"ל (צילום: יונתן לדרמן, עמותת שכן טוב)
פליקס עמר ז"ל (צילום: יונתן לדרמן, עמותת שכן טוב)

טרגדיה בקטמון: בעל המכולת המיתולוגית בשכונה פליקס עמר נפטר מקורונה

פליקס עמר, בעל המכולת המיתולוגית בקטמון הישנה, נפטר הבוקר מקורונה, בן 78 במותו; בשכונה נפרדים מאדם יקר עם לב רחב: "בכל שבת וחג, מעל 15 שנה, היה מעמיס שקיות וארגזים של מוצרי מזון כדי לסייע ולשמח את הנזקקים"

פורסם בתאריך: 9.10.20 14:17

אבל כבד בשכונת קטמון – פליקס עמר, בעל המכולת השכונתית ברחוב ביל"ו, נפטר הבוקר, שישי, ממחלת הקורונה בבית החולים שערי צדק. בן 78 במותו.

בשכונה מתאבלים על מותו של בעל המכולת האהוב, בעל הלב הרחב, שפעל למען הנזקקים. "חברי עמותת שכן טוב מצטערים וכואבים על לכתו של פליקס עמר היקר, לאחר שנדבק במחלת הקורונה, ברוך דיין אמת", כך כתבו ראשי עמותת "שכן טוב" בדף הפייסבוק. "פליקס ניהל את המכולת ברחוב ביל"ו בקטמון, ובכל שבת וחג, מעל 15 שנה, היה מעמיס שקיות וארגזים של מוצרי מזון כדי לסייע ולשמח את הנזקקים לכך. תרומות שעשו את כל ההבדל: עוד חלב למשפחה מרובת ילדים, עוד עוגה שתשמח קשיש בודד, עוד בקבוק יין לאדם בעל מוגבלות שלא יכול לצאת מהבית ועוד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סמוך למכולת של פליקס עמר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

סמוך למכולת של פליקס עמר ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)


"פליקס תמיד נתן ותרם בלב וביד רחבים", מוסיפים ומספרים בעמותת שכן טוב. "אפילו עד ראש השנה האחרון, לפני שבועיים, כשדאג לשלוח דרך העמותה משטחים ענקיים של מוצרי מזון. בשם עשרות חברי העמותה לדורותיה, ומאות המשפחות שסייעת להם לאורך השנים – אנו מודים לך פליקס. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. ולמשפחתו היקרה – תנחומים עמוקים. שלא תדעו עוד צער".

‏מתן חיות, תושב השכונה, מספר: "פליקס היה איש בריא, היה שוחה כל בוקר, אוכל בריא, חי אורח חיים בריא. מה שהרג אותו היתה הקורונה. אני יודע שיש אנשים שמפקפקים במחלה – אז בפעם הבאה שעולה לכם קונספירציה לגביה המסוכנות שלה – תחשבו על פליקס ועל המשפחה שלו, ועל כל השכונה שלנו".

חבר מועצת עיריית ירושלים יובב צור (התעוררות), תושב השכונה, אשר הכיר את עמר, מוסר: "פליקס מהמכולת למעלה איננו. אין ילד שגדל בקטמון הישנה שלא שלחו אותו לרוץ לפליקס לקנות משהו באמצע הבישולים, אפילו אם המשפחה היתה 'רושמת' במכולת אחרת בשכונה. הייתי שמח לכתוב היום סתם פוסט על כמה זה מוזר שמחת תורה באווירה של סגר בלי ההקפות הרגילות, אבל המגפה הזו כאן והיא מסוכנת. יהי זכרו ברוך".

עמר הותיר אחריו אישה, ילדים ונכדים. הוא נטמן היום בצהריים בהר המנוחות בגבעת שאול. יהי זכרו ברוך.



תגובות

11 תגובות
11 תגובות
  1. אריאל

    פליקס היה החיוך של השכונה. איש יקר ונפלא, חם ואוהב. יהי זיכרו ברוך, אתגעגע אליו מאוד

  2. גליה

    מאוד עצוב ! משפחה יקרה שלא תדעו עוד צער אמן ואמן. מעשים טובים ועזרה לזולת מלאך ז"ל .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ניצל מחיבוט הקבר….צדיק שנפטר יום שישי,ועוד בהושענא רבה..גדול הצדיקים…ת.נ.צ ב.ה…מעשיו הטובים וגמילות החסדים שעשה,יכניסו אותו בשבילי גן העדן,ומלאכי שרת לווהו בדרכו

  4. נגה

    נראה אדם כל כך טוב, אפשר לומר מלאך. אני יכולה לבהות בתמונה הזאת שעות אפילו שלא הכרתי אותו. הוא מסוג באנשים שמשהו בהם נוגע לך בלב ואי אפשר להמשיך הלאה. יהי זכרו ברוך

  5. ליאור ששון

    בכל שישי ליפנות בוקר הייתי נפגש עם פליקס עמרז"ל בשופר סל דילבפייר קניג כאשר היה מגיע לעשות את הקניות שלו וההשלמות כדי לדאוגשלו יחסר לאף משפחה שום מצרך לשבת , המילה זהב קטנה לתיאור האישהמדהים הזה , יהי זכרו ברוך , משתתף בצער המשפחה .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר