הטקס לציון ה-7/10 בכללית ירושלים
הטקס לציון ה-7/10 בכללית ירושלים

שנה למלחמת 'חרבות ברזל': כללית ירושלים התייחדה עם הנופלים והנרצחים

בטקס מיוחד, שהוקדש לזכרם של הנופלים והנרצחים מאז ה-7/10 מקרב עובדי הכללית ובני משפחותיהם, הוזכרו שמותיהם וסופרו סיפורי הגבורה. כך, זהבה לוי, עובדת 'כללית', שיתפה את סיפורו של בנה, סמ"ר טל לוי ז"ל, שנפל במתקפה הרצחנית במוצב סופה. "היה ילד עדין, מתחשב וערכי"

פורסם בתאריך: 9.10.24 12:31

"טל, אח תאום לנועם, נולד וגדל בירושלים. היה ילד עדין, מתחשב וערכי, אהב לשחק כדורגל ואהד את בית״ר י-ם וריאל מדריד. עם גיוסו לצה"ל הגשים את חלומו להיות לוחם, ושירת כמפקד כיתה במחלקת "שבע מרגמות" בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל. טל התרגש מאוד לקראת הטיול הגדול שתכנן לדרום אמריקה, אליו עמד לצאת לאחר שחרורו הקרוב מצה"ל", כך שיתפה השבוע זהבה לוי, אמור של סמ"ר טל לוי ז"ל, בטקס מרגש של כללית מחוז ירושלים לציון שנה לאירועי ה-7/10 ומלחמת חרבות ברזל.

הטקס התקיים בבניין דונה בגבעת שאול, שם נמצאים עובדי המטה של המחוז, אשר עמדו במהלכו דקת דומייה לזכר הנרצחים והנופלים מאז מתקפה הטרור האכזרית של החמאס ב-7/10.

משפחת לוי מתגוררת בשכונת גילה. זהבה הוסיפה וסיפרה כי ב-7 באוקטובר, כשבוע וחצי לפני השחרור, טל היה עם חייליו במוצב סופה כאשר החלה מתקפת הטרור. הוא פעל בגבורה להכניס את חייליו למיגונית, השיב באש כנגד מחבלים, ונפצע אנושות מרסיסים. למרות פציעתו הקשה, המשיך טל להילחם באומץ עד שנפל.

 

 

בטקס מרגש "לזכרם" הועלו זיכרונות של עובדי מחוז המחוז על יקיריהם הקרובים, וסופרו סיפוריהם של חלק מהחללים והנרצחים – בהם עובדי כללית ירושלים ובני משפחה של עובדים: רב סמל ראשון נפתלי יונה גורדון ז"ל, רב סמל מתקדם גדעון אילני ז"ל, סמל ראשון יונדב רז לוינשטיין ז"ל, סרן נתנאל סילברג ז"ל, סמל ראשון רפאל קאודרס ז"ל , סרן תומר שוהם ז"ל ונרצח ממסיבת "נובה" רם שלום ז"ל.

"בחרנו להקדיש את הטקס לזכרם של הנופלים מהקרבה הראשונה של עובדי המחוז", ציין ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית, והוסיף: "יחד עם כל עובדי מערכת הבריאות ,עמדנו דקת דומיה לזכרם של הנופלים במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר, לזכרם של הנופלים מכל מערכות ההגנה של מדינת ישראל ולזכר האזרחים שהתגייסו מאז פרוץ המלחמה למען הגנה על המדינה ולמען הצלת חיי האדם. ברגעים אלו אני נזכר בכאב רב בנפתלי יונה גורדון ז"ל, הפיזיותרפיסט שלנו ממכון כללית ברמת אשכול בירושלים, שנפל בעזה והוא בן 32 בנופלו. משפחת כללית מחוז ירושלים מחבקת את משפחות הנופלים ,יהי זכרם של הנופלים והנרצחים ברוך".

הטקס, יש לציין, הסתיים בתפילה לשלום החטופים וחזרתם המהירה, לאחריו היתה שירת 'התקוה'.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר