גן ילדים (צילום אילוסטרציה: Pixabay.com
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

הקלה למשפחות המילואמניקים ומשרתי הקבע: הרשמה בחינם לקייטנת סוכות

עיריית ירושלים, עמותת לביא וארגון ההורים העירוני מאפשרות למשרתי מילואים פעיל ומשרתיפ בקבע לרשום את ילדיהם לקייטנת הגשר שבין כיפור לסוכות, גם אם לא נרשמו למסגרת הצהרון. ההרשמה בחינם בפנייה ישירה ללביא

פורסם בתאריך: 8.10.24 10:59

ההסלמה בצפון ושלב המלחמה ההעצימה של ישראל מול חיזבאללה הובילו, כידוע, לגיוסי מילואים רבים נוספים, ובכדי להקל במעט על משרתי המילואים, כמו גם על המשרתים בקבע, ובעיקר על בני ןבנות הזוג שלהם – בעיריית ירושלים מאפשרים באופן מיוחד וחד פעמי הרשמה לקייטנת סוכות, גם אם ילדיהם לא נרשמו בתחילת השנה למסגרות צהרון.

כידוע, בהתאם להסכמים בין המדינה לארגוני המורים, הוחלט על גשר – חופשה ממוסדות החינוך בימים שבין יום הכיפורים לסוכות (בתמורה לימים אחרים שבהם מתקיימים לימודיפ). בשל הגשר, עיריית ירושלים, באמצעות מנח״י ועמותת לביא, תקיים בשבוע הבא את קייטנות ניצנים לילדי הגנים ולכיתות א'-ב׳ אשר רשומים מתחילת השנה למסגרות הצהרון.

השנה, בעקבות מלחמת ׳חרבות ברזל׳ בצפון ובדרום וגיוסם של אנשי מילואים רבים, העירייה תאפשר לילדים וילדות שאחד מהוריהם משרת מילואים פעיל ומשרתי הקבע, להשתתף בקייטנות ניצנים גם אם הם לא רשומים לצהרון, ללא עלות כספית. זאת לבקשת יו"ר ארגון ההורים אריק קפלן.

 

 

"גם השנה יתקיימו קייטנות ניצנים לילדי הגנים וכיתות א'-ב' במסגרת פעילויות הצהרונים", אומר ראש העיר משה ליאון. "בשנה מאתגרת זו, ילדי המילואימניקים שהתגייסו לשמור על כולנו, יוכלו להירשם ולהשתתף בקייטנות ללא עלות כספית, לרווחת ההורים והילדים. זה המעט שאנו יכולים לעשות עבורם. זוהי תמצית הרוח הירושלמית והערבות הדדית. שתהיה שנה טובה ושקטה לכולם".

יו"ר ארגון הנהגת ההורים קפלן מוסיף: "אני שמח מאוד כי פנייתי לעיריית ירושלים בנושא ערכי זה נענתה בחיוב ובאופן מיידי. ארגון ההורים בירושלים וכלל החברה בישראל חייבים לסייע לאנשי המילואים שמחרפים נפשם למעננו. זה המינימום שלנו כחברה. אני מאחל לכולנו שנה הרבה יותר טובה".

סגנית ראש העיר חגית משה, מחזיקת תיק החינוך: "עיריית ירושלים נרתמה עם תחילת המלחמה למען ההורים שנקראו לדגל, ומשרתים במילואים. בזמנים מאתגרים אלו, אנו עושים ככל שניתן על מנת להקל על המשפחות בכל דרך אפשרית, ובין השאר השתתפות בקייטנות הצהרונים ללא עלות בימי הגשר בין כיפור לסוכות. עיריית ירושלים תמשיך לפעול, לסייע ולתמוך לרווחתם של תושבי העיר".

ההרשמה לילדי מילאומניקים בשירות פעיל שאינם רשומים לצהרוני ניצנים ומעוניינים להירשם לקייטנה היא דרך  מוקד עמותת לביא בטל' 02-5822070.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה יופי!! ומה עם ילדי אנשי הקבע?? איך מתעלמים מסקטור שלם שנלחם בדיוק כמו אנשי הקבע?? שילדיו לא רואים אותו בדיוק כמו ילדי המילואימניקים…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר