מימין - ד"ר סוזי נח, סבטלנה מירזייב וד"ר סבטלנה ז׳ורבל (צילום: שירה ארליכמן)
מימין - ד"ר סוזי נח, סבטלנה מירזייב וד"ר סבטלנה ז׳ורבל (צילום: שירה ארליכמן)

המלאכיות של רמות: שרי בת ה-8 חודשים סבלה מפרכוסים והיתה בסכנת חיים. כך ניצלו חייה

יעל בשארי היתה בקניות כשבנותיה הגדולות הזעיקו אותה בחזרה הביתה - שרי, התינוקת בת ה-8 חודשים - איננה מגיבה ומפרכסת. בהתייעצות טלפונית עם מוקד כללית, היא "טסה" למרפאה הקרובה לביתם, שם הצוות הרפואי בהובלת ד"ר סוזי נוח וד"ר סבטלנה ז'רובל נתנו לפעולה טיפול מיידי לרבות פתיחת נתיבי אוויר והצילו את חייה

פורסם בתאריך: 25.9.24 08:17

שרי בשארי, פעוטה כבת 8 חודשים, החלה לפתע להרגיש לא טוב בביתה בשכונת רמות. אחיותיה הגדולות, ששמרו עליה בזמן שאמן שרי יצאה לקניות במכולת הסמוכה למקום מגוריהן, הביחנו כי היא מפרכסת ואינה מגיבה להן. הן התקשרו באופן בהול לאמן – יעל, שעזבה את הכל ורצה הביתה.

"הילדה היתה עם חום. השארתי אותה בבית לזמן קצר עם שתי בנותיי הגדולות, בהנחה שאחזור תוך זמן קצר", מספרת יעל בשארי. לא הספיקו לעבור כמה דקות וקיבלתי מהן שיחה ששרי מכחילה ומפרכסת. עזבתי הכל ומיד רצתי הביתה, מרחק של דקה או שתיים. כשהגעתי הביתה חשכו עיניי. ראיתי ילדה אפטית שלא מסוגלת להסתכל לי בעיניים, היא נשמה נשימות כבדות והיתה נראית במצוקה. לא חשבתי פעמיים ובהנחיית רופאה של 'כללית' שעלתה מולי בטלפון, רצתי מיד למרפאת רמות הקרובה".

במרפאה זכתה בשארי למענה מיידי, כזה שהתברר בהמשך כמציל חיים. בהובלת רופאות הילדים ד"ר סוזי נח וד"ר סבטלנה ז'ורבל והאחות האחראית, סבטלנה מירזייב, ניתן טיפול מיידי לשרי, לרבות פתיחת נתיבי אוויר, כהכנה לפינוי בהמשך לבית החולים שערי צדק.

 

 

"הייתי מטבע הדברים בהיסטריה גדולה", מוסיפה ואומרת יעל בשארי. "הצוות במרפאה היה כל כך אדיב – פשוט מלאכים. בהמשך התברר לנו שאלמלא הפעולות המהירות שלהן, סיכוי סביר ששרי הייתה עלולה לפתח נזק מוחי. אני מודה לצוות המדהים במרפאת כללית ברמות א' שהציל לי את הילדה. שהקב"ה יברך אותם".

האחות סבטלנה מירזייב מסכמת:"זו זכות גדולה להיות שם ברגע האמת, במיוחד עבור תינוקת כל כך קטנה שהיתה שרויה במצוקה".

ומה שלום שרי התינוקת? היא שוחררה מבית החולים ומתאוששת בביתה תחת השגחה רפואית. סוף טוב, הכל טוב.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. א

    כל הכבוד לצוות הרפואי במרפאת כללית רמות א ירושלים
    כל הצוות המרפאה בכל התחומים הינו מעולה ונותן שרות עם חיוך על הפנים
    איחולי שנה טובה לכל הצוות בכללו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר