מחזור א׳ במכללה למינהל בכללית מחוז ירושלים | צילום: דוברות כללית
מחזור א׳ במכללה למינהל בכללית מחוז ירושלים | צילום: דוברות כללית

מהפכה בהכשרת עובדי מינהל בכללית מחוז ירושלים: מכללה חדשה יוצאת לדרך

כללית מחוז ירושלים גאה להשיק פרויקט חדשני המיועד להעצמת עובדי המינהל, במטרה להעניק שירות איכותי יותר למטופלים ולשפר את חוויית השירות במערך הבריאות הגדול בישראל. במסגרת הפרויקט, יוכשרו עובדי מינהל במחוז במגוון תחומי ידע הרלוונטיים לפעילות ארגון בריאות, כחלק ממכללה חדשה שתפעל בירושלים

פורסם בתאריך: 17.9.24 12:35

הבוקר (שלישי) התכנסו 30 עובדי מינהל מכללית מחוז ירושלים ליום הלמידה הראשון במסגרת קורס מרוכז שיימשך חודשיים. פעם בשבוע, ייפגשו העובדים ליום למידה עשיר וממוקד, במהלכו ירחיבו את ידיעותיהם בתחומים חיוניים לשיפור השירות במפגש עם המטופלים. את התכנים יעבירו כ-20 מרצים בכירים מתוך כללית ומחוצה לה, אשר יביאו מניסיונם ויכולותיהם בתחומים כגון חדשנות בעולם הדיגיטל, מערכות בריאות בינלאומיות, בטיחות בעבודה ועוד.

חיה סרי, רכזת המכללה למינהל ומנהלת אדמיניסטרטיבית במכון להתפתחות הילד במעלה אדומים, אמרה: "זהו יום מרגש עבורי, כאשר 30 עובדים יוצאים למסע מקצועי ואישי, שבו יחשפו לתכנים מגוונים בתחומי דעת שונים הקשורים לפעילותו של ארגון הבריאות הגדול בישראל – כללית. בין הנושאים שנלמדו: זכאויות מטופלים, מערך בריאות הנפש, תודעת שירות והעצמה אישית, תקשורת מיטיבה עם המטופלים ועוד. יחד נצעיד את המשתלמים להצלחה ולהעלאת איכות השירות הניתן למטופלים".

טלי חביב (מימין) עם חיה סרי בפתיחת המחזור הראשון | צילום: דוברות כללית

טלי חביב (מימין) עם חיה סרי בפתיחת המחזור הראשון | צילום: דוברות כללית

הקורס מוכר לגמול השתלמות לעובדים, שיסיימו אותו בהצלחה ויעמדו בכל מטלותיו, ומאפשר למשתתפים להרחיב את אופקיהם גם ברמה האישית והמקצועית.

טלי חביב, מנהלת אדמיניסטרטיבית בכללית מחוז ירושלים, הוסיפה: "מכללת המינהל היא פרויקט ייחודי וראשוני בכללית מחוז ירושלים. זוהי דרך להוקיר את העובד, להעשיר את הידע המקצועי שלו ולתת לו כלים להשתלם גם ברמה האישית והארגונית. אני מאמינה שעובד רחב אופקים מעניק שירות מקצועי יותר, מחובר יותר לארגון ומונע להתפתח ולהתקדם בתוכו. אני מודה לחיה סרי על הובלת הפרויקט ומאחלת הצלחה רבה לכל המשתלמים!"

גם בימים מאתגרים אלו, כללית מחוז ירושלים ממשיכה לחדש ולדאוג לקידום איכות השירות למען מטופליה ומחויבת להעניק לעובדיה את ההכשרות הטובות ביותר.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר