קבלת השבת בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
קבלת השבת בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

איך מנציחים את החבר שנפל בקרב? בקבלת שבת מרגשת עד דמעות בהדסה

רס"ר אייל ברקוביץ ז"ל נפל בצפון רצועת עזה בדצמבר שעבר. בסופ"ש האחרון, כשהגיע יום הולדתו, הגיעו חבריו לצוות בגדוד 699 בעוצבת חצי האש ובני משפחתו למחלקה ההמטולוגית בהדסה עין כרם - המקום שבו למד אייל רפואה ובו עובדת אשתו - מיכל כאחות. העיניים לא נשארו יבשות

פורסם בתאריך: 16.9.24 17:26

יום שישי האחרון, המחלקה ההמטולוגית בהדסה עין כרם – קשה היה למצוא את העיניים שנשארו יבשות.

הם עברו בין חדרי המטופלים במחלקה ההמטולוגית בהדסה עין כרם, הנעימו את זמנם של החולים בשירי ארץ ישראל וחילקו חלות מתוקות לשבת. שם, בגאווה עצומה, הם סיפרו שהביקור רגע לפני השבת, הוא לזכרו של רס"ר אייל ברקוביץ' ז"ל, אשר נפל בצפון רצועת עזה בדצמבר 2023.



אייל, סטודנט לרפואה בהדסה, היה נשוי למיכל, אחות המחלקה להמטולוגיה בהדסה, והם היו נשואים שנה. שנה אחת בלבד הספיקו לממש אהבה גדולה עד האסון הכבד שפקד אותם, בזמן שירותו במילואים בגדוד 699 בעוצבת 'חצי האש'.

כשהגיע תאריך יום ההולדת של אייל, החליטו בני משפחתו וחבריו לצוות, להגיע אל המחלקה בהדסה בה עובדת מיכל והעניקו לה ולמטופלים אור גדול ושמחה.


מיכל ביחד עם אייל ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)

מיכל ביחד עם אייל ז"ל (צילום: אלבום משפחתי)


 

 

אייל, כאמור, היה סטודנט לרפואה בהדסה וסיים את שנתו הראשונה טרם הגיוס למילואים והתנדב בזמנו הפנוי בעמותה, כך שהבחירה במחלקה בהדסה היתה כמעט ברורה מאליה.

"החברים מהצוות שרצו לציין את יום ההולדת שלו בנתינה לאחרים", מספרת מיכל, "בדיוק כמו שאייל הקפיד לעשות לאורך חייו. הם התייעצו איתי ובאמת בחרנו יחד במחלקה שלי, שבה יש לא מעט מטופלים ששמחו מאוד לתשומת הלב המיוחדת הזו".

"אנו בהדסה מחבקים את מיכל ומשפחת ברקוביץ' ומקדישים להם את הרגעים היקרים מפז לזכרו של אייל, שהיה איש של שלווה ונחת, צניעות ויושרה, נכון לכל מטלה ומשימה", נמסר מהמרכז הרפואי. "כזה שהכל "קטן עליו" והכל גם מצליח לו והוא לא עושה מזה עניין. אבדה אמיתית".


לזכרו של אייל ברקוביץ (צילום: אלבום משפחתי)

לזכרו של אייל ברקוביץ (צילום: אלבום משפחתי)


 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר