הפועל קטמון ירושלים (צילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים)

דעה | בועטות בתקרת הזכוכית

ההצלחה על הדשא של שחקניות הפועל קטמון ירושלים היא כבר לא מקרית והמועדון ביסס את עצמו בצמרת הליגה. לקראת העונה החדשה שבפתח, הן חולמות על התואר החשוב ביותר שיש לכדורגל להציע - אליפות

פורסם בתאריך: 26.7.24 14:21

עונת 23/24 ביססה את הפועל קטמון ירושלים בחוד החנית של הכדורגל הישראלי, כשהקבוצה הצעירה הגיעה שוב למקום השני בליגת העל, כשלפנייה רק קריית גת 'האלופה הנצחית'. אך בעוד עונת 22/23 הייתה הפתעה גמורה, כשהעולה החדשה נאבקה כל הדרך לפסגה והיממה את הליגה. הפעם הגיעה הקבוצה ממקום שקול יותר. הבטחת מיקומה הייתה מהירה והיה מי שאמר ש"יש את קריית גת ואת הפועל קטמון ירושלים – ויש את שאר הליגה".

המועדון כבר ראה את הארץ המובטחת ואף זכה לתואר ראשון נכסף – גביע אתנה! ממש על קו הסיום התפספסה ההזדמנות לדאבל ואולי אפילו טרבל. משחק שהתקיים ללא קהל בשל המתקפה האיראנית, הדיח אותנו – הקבוצה היחידה שיש לה קהל קבוע… – מגביע המדינה. ולאחר תיקו ביתי נגד קרית גת הוכרע המירוץ והקבוצה שוב סיימה במקום השני.

ניתן היה לראות על הפנים קצת אכזבה ברגעי הסיום של העונה הזאת, אבל במבט על העונה כולה ראוי להתגאות מאוד בתואר הראשון ובהתבססות בצמרת. לסיים את כל העונות בליגת העל במקום השני, זה הישג משמעותי. הקבוצה כאן כדי להישאר, ונראה שהיא נבנית בכל שנה כדי ללכת בכל הכוח עד הסוף.

 

לקראת העונה החדשה נפרדנו ממספר שחקניות אך התבשרנו על השארת השלד האיתן של הקבוצה: רחל שטיינשניידר, ג'אנט אג'ויר, יהלי כהן, בתול דאר-חליל, הילי שלום, רייצ'ל נאצ'ולה, וסוזן דואה. וגם על חיזוקים משמעותיים, כמו קשרית ההרכב בנבחרת ישראל אופל סופר שחצתה את הקווים מקריית גת, דוריס בודוואה הכוכבת ההתקפית הצעירה של נבחרת גאנה, וכן הדס מורין ועדי גולדן, שחקניות נבחרת ישראל גם הן. בנוסף לכל אלה, הצטרפו שלוש אמריקאיות יהודיות שעולות לישראל: השוערת מיה שליט, ושחקניות ההתקפה שירה כהן ורייצ'ל דאלט.


אימון ראשון של הפועל קטמון ירושלים לקראת עונת 24-25 (צילום: באדיבות הפועל ירושלים)

אימון ראשון של הפועל קטמון ירושלים לקראת עונת 24-25 (צילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים)


העונה התנהלה בצד מלחמה מתמשכת וקשה שעדיין לא הסתיימה. הילי שלום מתמרנת מאז השבעה באוקטובר בין שירות מילואים פעיל לדשא, ובמהלך הקיץ נפרדנו ממעיין ספונוב שתתגייס לשירות משמעותי בצה"ל לאחר שהייתה חלק מהקבוצה מיום היווסדה.

כדרכו של המועדון להביע אמון במאמנים שמוכיחים את עצמם… גם המאמן זוהר קמינסקי ממשיך ויפתח את עונתו הרביעית בקבוצה כשלצידו עוזר ומנהל מחלקת הנערות צח שמרוני.

גם הקהל התחזק וגדל בשנה האחרונה. קהל שעוקב אפילו אחרי שחקניותיו בנבחרותיהן השונות ומציג תפאורות שלא היו מביישות כמה קבוצות בליגת הגברים המקבילה. 'הקטמוניות' פודקאסט חדש של האוהדים והאוהדות (גילוי נאות- מדובר ביוזמה של החתומים כאן) נפתח בפגרה וגם סדרת טלוויזיה צפויה לעלות בחודשים הקרובים. לכל מי שרוצה לעקוב מקרוב אחרי הקבוצה – יש מבחר דרכים לכך.

כל זה לא מקרי, זה מתרחש במועדון אוהדות ואוהדים שקיבל החלטה להתייחס לשתי קבוצות הכדורגל שלו – גברים ונשים, באותה מידה של רצינות ועם אותה מעטפת מקדמת ומטפחת.

עכשיו רק נותר לראות אם הפועל קטמון ירושלים, שמנפצת כל תקרת זכוכית מסביב לדשא ומתפוצצת על המגרש, תנפץ גם את האחרונה שנותרה לה על הדשא עצמו. עונה שלמה לפנינו כדי לבחון את הנושא.

תגובות

3 תגובות
3 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר