פאזל בורגר (צילומים: רשת 'פאזל בורגר')
(צילומים: רשת 'פאזל בורגר')

בכשרות מהדרין: רשת ההמבורגרים שעושה עלייה לירושלים

אקספרס של חצות, הקצב ממנהטן, מארדונה ועוד - רשת פאזל בורגר, על שלל המנות המיוחדות עם השמות המפוצצים, פותחת סניף ראשון בירושלים. הלוקשיין הנבחר - קניון מלחה. הנה הפרטים החשובים

פורסם בתאריך: 14.10.24 19:19

מארדונה, קארל לואיס, המפורק, אקספרס של חצות, סביח ביאליק, הקצב ממנהטן הקשר הצרפתי – אלו הם רק חלק מהשמות המפוצצים של המנות המיוחדות שמציעה רשת ההמבורגים שעושה עלייה לירושלים עם פתיחת סניף ראשון בעיר הבירה (שישי בסך הכל) בקניון מלחה.

אם זיהיתם את השמות של המנות – אז אתם בטח מכירים את 'פאזל בורגר', רשת ההמבורגרים שנמצאת בבעלות של בעלי רשת המסעדות האסייתיות 'ריבר'. 'פאזל בורגר', חשוב מאוד לציין – בטח בירושלים – פועלת תחת כשרות מהדרין, וההמבורגריות שלה מציעות חוויה קולינרית ייחודית שמשלבת טעמים מעולים, חומרי גלם איכותיים וטריים, ותוספות שמוכנות במקום ברמת דיוק מקסימלית.

בפאזל בורגר שמים דגש על חוויית אוכל רחוב פרימיום: הרטבים ייחודיים ונרקחים במקום, בגזרת התוספות מוצעים טבעות בצל, פלחי תפוחי אדמה וסלטים טריים, והכל בהרכבים יצירתיים שהפכו לסימן ההיכר של הרשת.

תפריט הסניף החדש כולל מגוון רחב של מנות פתיחה, המבורגרים וסנדוויצ'ים ייחודיים, לצד מנות הדגל המוכרות של הרשת. כך למשל תוכלו ליהנות מנקניקיית אנטריקוט עם סלט עגבניות פיקנטי וטחינה (36 שקל); נאגטס פריכים ברוטב ברביקיו וויסקי (34 שקל) ועוד מנות פתיחה מגוונות.

 

 

מנות הדגל של הרשת כוללות, כאמור, את 'אקספרס של חצות' – קציצת בורגר עם קורנביף קריספי, פטריות מוקפצות, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ, בצל סגול ורוטב איולי ברביקיו (61 שקל) ; 'הקצב ממנהטן' – קציצת בורגר עם נתחי אנטריקוט, בצל מקורמל, ביצת עין, איולי צ'ימיצ'ורי וחמוצים (64 שקל); 'מארדונה' – בורגר עם אסאדו מפורק, איולי שום חרדל וצ'ימיצ'ורי (59 שקל) ; וגם המנה הטבעונית 'מהגינה של שפרה' – תחתית ארטישוק צלויה, ירקות טריים ופטריות מוקפצות בשמן זית ולימון (44 שקל).

בנוסף, התפריט כולל מבחר מנות ילדים, ארוחות מובנות ומנות טבעוניות איכותיות, המותאמות לכל סוגי הלקוחות.


התפריט של פאזל בורגר


דרור לוזון ומוטי ממון הבעלים של הסניף החדש, מספרים: "רצינו לפנות לקהל לקוחות חדש בירושלים – קהל שמחפש אוכל רחוב איכותי עם כשרות מהדרין, במחירים הוגנים שמתאימים לכל כיס. היה לנו חשוב לשלב אוכל כשר ואיכותי, ולמצוא פתרונות כמו צ'יזבורגר כשר מבלי להתפשר על האיכות. אנו מאמינים בטריות ובחומרי גלם איכותיים שמגיעים מדי יום ונבחרים בקפידה, וכמובן, בשירות מצוין שייצור חוויה מושלמת ללקוחות".

הסניף החדש פתוח בשעות הפתיחה של הקניון – ימים ראשון עד חמישי, 22:00-11:00, שישי, 14:00-11:00, מוצ"ש – שעה לאחר צאת השבת עד 23:00. בתיאבון.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. דני

    הדבר הכי חשוב לשומרי הכשרות לא מופיע בכתבה ! איזה כשרות מהדרין תהיה למסעדה? האם כשרות מהדרין טובה או פחות טובה?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר