איתן מור (צילום: באדיבות המשפחה)
איתן מור (צילום: באדיבות המשפחה)

אביו של החטוף לצוות אמית דתי ירושלים: "בכל רגע קיים החשש מדפיקה בדלת"

צביקה מור, אביו של איתן מור שנחטף לעזה ב-7/10 ומוחזק על ידי מחבלי החמאס כבר 338 ימים, נפגש עם צוות בית החינוך אמית דתי ירושלים. "כשאיתן נחטף, הבנו שאנחנו בשליחות... קיבלנו החלטה שאותה אנחנו מקבלים כל יום - להיות חזקים, אופטימים ופעילים. בחירה יומיומית למנוע אסון מעם ישראל"

פורסם בתאריך: 8.9.24 14:49

338 ימים שצביקה מור לא פגש את בנו, איתן, שנחטף בשבת השחורה של ה-7/10, ומאז מוחזק על ידי מחבלי החמאס ברצועת עזה – מן הסתם במנהרות. משפחתו של איתן, בעיקר אביו, קיבלה מאז השבת ההיא סוג של שליחות – והיא פועלת ללא לאות לשחרור הבן החטוף מעזה.

היום, ראשון, הגיע צביקה מור לבית הספר אמית דתי ירושלים, שם הוא שוחח עם הצוות החינוכי. צביקה סיפר שבנו איתן – חזק כמו השם שלו, ציין שהוא הוא דובר ערבית, בעל חוש הומור ומרבה חסדים. ואז הוא עבר לדבר על המשפחה ועל פועלה מאז.

"כשאיתן נחטף, הבנו שקבלנו שליחות", סיפר צביקה מור לצוות החינוכי של אמית. "השליחות נותנת המון כח להחזיק את המשפחה ולא לתת לחמאס לנצח אותנו פה בבית.

"קיבלנו החלטה שאותה אנחנו מקבלים כל יום – להיות חזקים, אופטימים ופעילים. בחירה יומיומית למנוע אסון מעם ישראל. השליחות נותנת המון כח להחזיק את המשפחה ולא לתת לחמאס לנצח אותנו פה בבית. הכאב הוא כאב עצום שלא מגליד, בכל רגע קיים החשש מדפיקה בדלת. אבל אנחנו חייבים להישאר משפחה חזקה שכשאיתן יחזור הוא ימצא משפחה חזקה שיכולה לקבל אותו".


איתן מור (צילום: באדיבות המשפחה)

איתן מור (צילום: באדיבות המשפחה)


 

 

המורה אושר בן עזרא שיתף את תחושותיו לאחר השיחה ואמר: "בתוך השבר והכאב הגדול במקום שאנחנו נחזק אותו, הוא חיזק אותנו מתוך עוצמות, בהירות ונחישות. זאת היתה זכות גדולה להקשיב לו. כולנו בתפילה ובציפיה בעזרת השם לשובו ולהחזרתו של בנו היקר עם כל החטופים והחטופות בריאים בגופם רוחם ונפשם".

איתמר הלוי, גם הוא איש צוות חינוכי, הוסיף: "צביקה הציג את הדברים בבהירות, ברהיטות ובהגיון בריא. יצאתי מחוזק, מאמין בצדקת הדרך, וגאה שמסתובבים בתוכנו דמויות כמוהו".

משה גוטסמן, מנהל אמית דתי ירושלים: "זכינו להיפגש עם צביקה מור איש מעורר השראה ואביו של החטוף איתן מור. המפגש הדגיש לצוות את החשיבות לחיות חיים מלאי שליחות למען הכלל גם כשאנו חווים אתגרים רבים בחיינו האישיים ותמיד לשים את טובת עם ישראל לפני טובתנו האישית. יצאנו מחוזקים ממפגש זה ברמה האישית אך ביתר שאת בהבנת חשיבות שליחותינו הלאומית והחינוכית בימים אלו".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר