בנימין נתניהו (צילום מסך מתוך הצהרה לתקשורת - לע''מ)
בנימין נתניהו (צילום מסך מתוך הצהרה לתקשורת - לע''מ)

היום הרביעי לשביתה בתיכונים – הקריאה מירושלים להתערבות ראש הממשלה

כשהסוף לא נראה באופק, בלי משא ומתן אמיתי שמתנהל, יו"ר ארגון ההורים בירושלים אריק קפלן מבקש את התערבות ראש הממשלה בנימין נתניהו: "דורש ממך להתערב במשבר ולהחזיר את ילדינו לספסל הלימודים"

פורסם בתאריך: 4.9.24 07:57

שנת הלימודים תשפ"ה יצאה לדרך ביום ראשון האחרון, ובצל המלחמה ובעיקר רצח 6 החטופים והחטופות בשבי החמאס בעזה, בהם גם הירושלמים אורי דנינו ז"ל והירש גולדברג-פולין ז"ל, נראה שכלל הגורמים בקרית הממשלה, ובעיקר ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכחו את דור העתיד של ישראל – עתודת הגיוס, הנערים והנערות שאמורים להתגייס החל מהשנה הבאה.

ולמה שכחו? כי כבר ארבעה ימים לתוך שנת הלימודים – ותלמידי ותלמידות התיכונים בירושלים (ובישראל כולה) יושבים בבית, בשל השביתה של ארגון המורים והמאבק שלו מול משרד האוצר. ארבעה ימים של שביתה, שמצטרפים לעוד שנתיים כמעט של עיצומים, איומים, עימותים וכביכול משא ומתן שמתנהל – בלי שנמצא פתרון אמיתי.


אריק קפלן (צילום: פרטי)

אריק קפלן (צילום: פרטי)


 

 

לאור המשבר המתמשך וכשנראה שאין באמת משא ומתן שמתנהל בין הצדדים – יוצאת מירושלים קריאה לראש הממשלה נתניהו להתערב במשבר ולהביא לסיומו. "אני דורש ממך לכנס את כל הצדדים בחדר אחד ולא לצאת עד שייצא עשן לבן", קורא יו"ר ארגון ההורים בירושלים אריק קפלן לעבר ראש הממשלה נתניהו, וממשיך בפירוט השנים הקשות שעברו על תלמידי כיתות י'-י"ב.

"דור התיכונים עבר את מגיפת הקורונה, חווה את זוועות ה-7/10 והמלחמה, הילדים לא קיבלו ציוני מגן ובגרות, הפסידו פעילויות חינוכיות ולא יצאו לטיולים בגלל העיצומים וכמובן חלקם פונו מבתיהם ואמורים ללמוד מחוץ לישובם", הדגיש קפלן. "כעת כולם מושבתים ומסתובבים ללא מעש – אסור לתת לזה יד ויש להחזירם למסגרת לימודים כבר אתמול. ילדינו אלו הם העתיד שלנו, הם אלו שישמרו ויגנו עלינו בעוד שנה כחיילי צה"ל ואחרים יהוו את דור המדענים, ההיי-טק והתעשייה של מדינתנו – ואנו מזניחים אותם ופוגעים בעתיד המדינה וכמובן בנפשם של הילדים.

"מר נתניהו – אני דורש ממך להתערב במשבר ולהחזיר את ילדינו לספסל הלימודים".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר