אילוסטרציה של מעון יום (צילום: pixabay.com)
אילוסטרציה של מעון יום (צילום: pixabay.com)

ההלם והתדהמה במעלה אדומים: חשד להתעללות במעון המוכר

בעקבות תלונות על חשד להתנהגות בלתי הולמות כלפי פעוטות בכיתת התינוקות במעון הצפצפה של מתנ"ס מעלה אדומים, נערך בירור מקיף במסגרתו נפתחו מצלמות ותושאלו מטפלות. בשלב זה, כך על פי הודעת המתנ"ס, שתי מטפלות הורחקו מהמעון ל-15 יום

פורסם בתאריך: 16.7.24 11:39

חשד להתעללות במעון ילדים במעלה אדומים: מתנ"ס מעלה אדומים מפרסם הבוקר כי בכיתת התינוקות במעון 'הצפצפה' של המתנ"ס עלה חשש על התנהגות בלתי הולמות כלפי פעוטות. בעקבות הודעת המתנ"ס – הרוחות בעיר סוערות.

בהודעת המתנ"ס, שפורסמה ברשתות החברתיות, נכתב: "אנו מאמינים בשקיפות ובשיח פתוח ולכן גם במקרים פחות נעימים נעדכן אתכם. התקבלה תלונה לפיה עלה חשש, לכאורה, להתנהגות בלתי הולמת כלפי ילדים בכיתת התינוקות המעון הצפצפה. הורי הכיתה עודכנו והערב יעמדו לרשותם הנהלת המתנ"ס, נציגי העירייה וצוות מקצועי לשאלות ותשובות".

בתגובה לפרסום ברשת החברתית פייסבוק (מטא), הביעו תושבים והורים זעזוע מהמקרה, וחלקם אף טענו כי אין בדיוק שקיפות, וציינו כי ילדיהם נמצאים במעון המדובר (בכיתה אחרת) והם לא עודכנו על המקרה.

כך או כך, מהודעת המתנ"ס בעניין עולה כי המשטרה מעורבת במקרה, וכי נפתחו המצלמות של כיתת התינוקות ונערך תשאול של המטפלות/מחנכות הרלוונטיות.

 

 

עוד על פי ההודעה – שתיים מהמטפלות הורחקו למשך 15 יום מהמעון על ידי המשטרה.

כמו כן, במתנ"ס ציינו כי "הכיתה תמשיך לפעול כסדרה עם צוות חלופי, תוך ליווי הנהלת המתנ"ס וגורמים מסייעים".

כאמור, בעקבות הפרסום הרוחות סערו. "מה יהיה?", תהתה אחת האימהות, "בשבוע שעבר הלכתי לכיתת תינוקות להכיר את המטפלות… מה אני אמורה לעשות עכשיו? אין לי אמון בשיט באף אחת… שילכו קיבינימט כל המתעללות האלה".

אם אחרת כתבה בכעס: "על איזו שקיפות אתם מדברים? אנחנו הורים במעון וגילינו על זה דרך הפוסט בפייסבוק… להזכירכם, גם על המקרה הקודם נאלצנו לגלות דרך פוסט בפייסבוק. שום שקיפות אין".

"מה נסגר עם כל המטפלות בארץ", כעסה אחת מהתשובות. "התינוקות נהיו שק איגרוף? כבר אין אמון. מתעללים בחסרי ישע. בושה וחרפה".

ממרכז קהילתי מעלה אדומים נמסר: "עקב תלונה שהגיעה למשרד החינוך, נערכה בדיקת מצלמות בכיתת התינוקות במעון, והעניין הועבר לטיפול המשטרה. הנהלת המתנ"ס פועלת באחריות ובשקיפות מלאה, ועם היוודע הדבר יצא מכתב עדכון להורים, לרבות אסיפת הורים שהתקיימה עם צוותים מקצועיים ונציגי העירייה, והעובדות הורחקו מתפקידן עד לבירור מלא. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם העירייה ועם משטרת ישראל ונפעל בהתאם להוראות ולחוק. כמו תמיד, נמשיך לדאוג לרווחת הילדים ולביטחונם ואנו עומדים מאחורי צוותי החינוך שלנו ותומכים בהם".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. אזרח מודאג

    מטפלות מתעללות חייבות לשאת בעונשים כבדים למען יראו וייראו ! החוק חייב להגן על חסרי ישע (ולא משנה אם מדובר בסייעות , מטפלות , מורות ,או מפקדים בצבא המנצלים סמכויות לרעה
    ומתעללים ומשפילים חיילים ). לכן רק
    עונשי מינימום שיקבעו בחוק ( 7 שנים לפחות ) , ירתיעו את הסדיסטיות שהתקבלו בקלות לעבודה שאינה מתגמלת ,עם שכר מינימום (-) .

  2. מרי

    7 שנים הלוווווווייי מערכת משפט רקובה
    המשטרה עושה את תפקידה נאמנה
    משאבים כסף כא' וכשזה מגיע לבית המשפט לרוב ההר מוליד עכבר לכן
    הפשיעה במדינת ישראל רק עולה ונולה כולל עסקאות טיעון בשם החוק פדוט מזעזע

  3. שלום ילדינו בסכנה

    כל מטפלת/סייעת מתעללת , ל10 שנות מאסר ( עונש מינימום שחייבים לחוקק
    בהקדם ) . צריך להשמיד מפלצות דוגמת כרמל מעודה !!!
    אם לא תענשנה בחומרה יהיו עוד מקרים רבים שכאלה . מי יודע כמה אלפי מקרים התרחשו לפני עידן מצלמות המעקב ?!?!.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר