תלמידים בבית הספר (צילום אילוסטרציה: Depositphotos/monkeybusiness)
תלמידים בדרך לבית הספר (צילום אילוסטרציה: Depositphotos/monkeybusiness)

ירושלים ירוקה: החל ממחר – מערכת החינוך תפעל כסדרה ובאופן מלא

פיקוד העורף הוציא היום הנחיות התגוננות חדשות, לפיהם ירושלים היא רשות מקומית ירוקה. המשמעות - החל ממחר, רביעי, 25.10, מערכת החינוך בעיר תפעל כרגיל. כל מוסדות החינוך ייפתחו כסדרם ובמשכנם הקבוע

פורסם בתאריך: 24.10.23 18:46

מלחמת חרבות ברזל: כשבועיים וחצי לאחר תחילת הלחימה – בשורה גדולה להורים בירושלים. החל ממחר, רביעי, 25.10, מערכת החינוך בעיר תפעל כסדרה ובאופן מלא ללא שום הגבלות, מגבלות וסייגים.

פיקוד העורף קבע היום את הנחיות ההתגוננות החדשות לעורף, בהן הוא קבע כי ירושלים הפכה מעיר צהובה לעיר ירוקה. בעקבות השינוי בהנחיות, ניתן יהיה לקיים בירושלים התקהלויות עד 1,000 איש, מקומות העבודה יפעלו ללא הגבלה, ומוסדות החינוך ייפתחו ללא הגבלות.

המשמעות, כאמור, היא חזרה מלאה של כלל התלמידים – בגנים ובבתי הספר – למוסדות החינוך באופן מלא, זאת לאחר שבועיים וחצי של כאוס ואי ודאות שהיו מנת חלקם של הורים ותלמידים רבים.

בעיריית ירושלים מדגישים כי במהלך השבועיים האחרונים נעשו פעולות למען הגברת הביטחון האישי של התושבים. בין היתר תוגברו סיורי ניידות השיטור והאכיפה בסביבת מוסדות החינוך בשעות היום, ובשכונות התפר בערבים ובלילות. זאת, בנוסף למעטפת האבטחה ולכוחות הביטחון שנמצאים בבירה בכוחות מתוגברים עקב המצב הביטחוני.

 

 

כמו כן, במוסדות החינוך אף הוצבו מאבטחים נוספים המוכשרים לכך ועומדים בהגדרות המחייבות של משטרת ישראל, וכן הוצבו כ-70 חיילים מפיקוד העורף לתגבור מערך האבטחה של מוסדות החינוך בעיר.

במקביל, עיריית ירושלים גם החלה בהקמת כיתות הכוננות השכונתיות. הראשונה שבהן כבר הוקמה וצפויות לקום בקרוב מאוד עוד 25 כיתות כוננות, מתוכן 10 כיתות שיוקמו עוד השבוע. אלה יעניקו מענה ביטחוני ואבטחתי נוסף מעבר לכוחות הביטחון הקיימים.

עיריית ירושלים תמשיך במאמצים לעודד ולהרחיב את פעילות בתי הספר והגנים, תוך שמירה מירבית על ביטחון התלמידים ורווחתם.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר