סניף "שפע ברכת השם" בשכונת תלפיות (צילום: יח"צ)
סניף "שפע ברכת השם" בשכונת תלפיות (צילום: יח"צ)

"שפע ברכת השם": יש הכל, ובשפע, ובמחירים לכל כיס

רשת המזון החרדית "שפע ברכת השם" פתחה לאחרונה סניף חדש בשכונת תלפיות בירושלים, שבו היא מציעה, תחת קורת גג אחת: בשרים משובחים, דגים טריים, פירות וירקות, מוצרי מאפה, מוצרי מדף ועוד, והכל בכשרות מהודרת ובמחיר לכל כיס. "החזון של הרשת הוא להעניק ללקוחותיה סל קניות ממוצע במחיר זול משמעותית ממחיר השוק וזאת כמובן מבלי לפגוע באיכות המוצרים ובחוויית קנייה מלאה", אומר סמנכ"ל השיווק, מאיר בלז'ינסקי

פורסם בתאריך: 30.5.24 00:58

3,000 מטר של חווית קנייה, סניף שמעוצב בקפידה, מגוון רחב של מוצרים בכשרות מהודרת ולא פחות חשוב – מחירים שמתאימים לכל כיס. לפני כשלושה חודשים פתחה רשת המזון "שפע ברכת השם", הרשת החרדית שידועה בערים החרדיות במחיריה הזולים, סניף חדש בשכונת תלפיות בירושלים, שמציע תחת קורת גג אחת קצביית בשרים משובחים, דגייה עם דגים טריים, מחלקת פירות וירקות, מחלקת מוצרי חלב, מוצרי מאפה, מזון יבש וחנייה בשפע, ובכך מאפשרת לכלל תושבי העיר ליהנות מסל קניות אטרקטיבי.

"מרגע הפתיחה, מנכ"ל הרשת אבי ניסים שם אל מול עיניו את הלקוחות", מסביר מאיר בלז'ינסקי, סמנכ"ל השיווק של הרשת. "החזון של אבי ניסים לאורך כל הדרך הוא להעניק סל קניות ממוצע במחיר זול משמעותית ממחיר השוק וזאת כמובן מבלי לפגוע באיכות המוצרים, בכשרות מהדרין המחמירה וכמובן בחוויית קנייה מלאה".
רשת "שפע ברכת השם" הוקמה בשנת 2007 על ידי אבי ניסים כרשת מרכולים שכונתית. כיום, 17 שנה אחרי, מונה הרשת 27 סניפים מעפולה בצפון דרך בני ברק במרכז וירושלים במזרח ועד נתיבות ואופקים שבדרום, והיד עוד נטויה. פריסת הסניפים של הרשת היא גדולה, וזאת כדי להנגיש אותה כמה שיותר לקהל הצרכנים. הרשת רואה ברכה ובשורה ענקית בכל סניף שנפתח.

סניף "שפע ברכת השם" בשכונת תלפיות (צילום: יח"צ)

סניף "שפע ברכת השם" בשכונת תלפיות (צילום: יח"צ)

מה מבדל אתכם מרשתות אחרות?

"אנחנו לא מתפשרים על איכות, על מגוון, על חוויית קנייה ועל מחירים לכל כיס. אצלנו, הלקוחות יכולים לרכוש, תחת קורת גג אחת, סל קניות מלא במיטב המותגים של מיטב היצרנים, בלי להסתובב בין מספר סופרמרקטים כדי לעשות השלמות. אנחנו מציעים מגוון רחב של מוצרי מדף, מה שברוב המקרים אין במקומות אחרים. הרשת שלנו היא אמנם היא רשת חרדית, אבל היא מתאימה את עצמה לפסיפס האנושי הישראלי ההטרוגני, ולראיה, יש לנו לקוחות מכל גוני הקשת: חרדים, דתיים, מסורתיים וחילונים. אנחנו לא מתפשרים על איכות המוצרים ודואגים שהמחיר יהיה אטרקטיבי ושחוויית הרכישה תהיה מהירה ונעימה, ולכן לרשות הלקוחות עומדות גם קופאיות וגם קופות בשירות עצמי".

 

 

בלז'ינסקי חוזר ומדגיש לאורך כל השיחה את הפסיפס האנושי הישראלי שהוא חלק בלתי נפרד מהחיים במדינת ישראל. "כמעט כל אדם רוצה לעשות על האש, לארח את החברים מהעבודה או את בני המשפחה, שחלקם דתיים והכשרות חשובה להם. לכן, כאשר הם עושים קניות בסופרמרקט, הם צריכים לוודא שהכשרות מתאימה לאורחים שלהם. אצלנו, הכל בכשרות מהודרת, כשהכשרות לא פוגעת לא באיכות ולא בעלות. אנחנו נותנים ללקוחות שלנו את האפשרות להפסיק להתפשר".
לדברי בלז'ינסקי, מאז נפתח הסניף בתלפיות, התגובות החמות לא מפסיקות להגיע. "מעבר לכך שהייתה ממש ציפייה שרשת חדשה תקום באזור, האנשים לא מפסיקים להגיד לנו שכמה טוב שבאנו הביתה. סניף הרשת שלנו הוא בשורה מבחינתם, כי בזכותו המחירים בסופרמרקטים באזור תלפיות ירדו. ההשפעה שלנו על השוק היא מיידית ואנשים יודעים להעריך זאת. אפשר להגיד שאנחנו סוג של סטארט-אפ ישראלי".

שפע ברכת השם בשילוט החוצות (צילום: יח"צ)

שפע ברכת השם בשילוט החוצות (צילום: יח"צ)

יש מחשבות על פתיחת סניפים נוספים בירושלים ובארץ בכלל?

"יש לנו בירושלים סניפים נוספים, קטנים, ולאור הביקוש שרק הולך וגדל, אנחנו כל הזמן בודקים את האפשרויות להתרחב לעוד ועוד מקומות. אנחנו מהרשתות הצומחות במגזר, ורק לאחרונה פתחנו שלושה סניפים גדולים – באשדוד, עפולה ואת הסניף בירושלים. הקהל הירושלמי מאוד מתאים לדנ"א שלנו. ירושלים היא בירת ישראל עוד מתקופת דוד המלך. עם ישראל עלה, ועודנו עולה, לירושלים שלוש פעמים בשנה. זוהי עיר הטרוגנית כמו הסניף שלנו, שנותן לכולם את כל האפשרויות. מי שרוצה קנייה מהירה, יש לו, מי שרוצה מהדרין, יש לו, ויש לו גם איכות ועלות משתלמת. ירושלים מתאימה לנו כמו כפפה ליד".

מה אתה מאחל לירושלים לכבוד יום חגה?

"אני מאחל לעיר שחוברה לה יחדיו שנמשיך לראות נחת, אחדות ושגשוג בעם שלנו. ירושלים היא העיר של עם ישראל, עיר שמסמלת את האחדות של העם ושמסביבה מתרכז כל עם ישראל".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה בטלפיות אין שם של הרחוב שאתם פתחתם

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר