אסתי פוזל (צילום: פרטי)
אסתי פוזל (צילום: פרטי)

"גם בזמנים קשים אסור לאישה לשכוח את עצמה"

"לחץ וסטרס יכולים להוביל לבעיות בריאותיות בגוף ובנפש, שישביתו אותנו, ולכן אסור לנו לוותר על עצמנו ולא משנה באיזו דרך", אומרת אסתי פוזל, בעלת המותג "אסתי תרפיה - הבראה בגישה אחרת", וממליצה לכל אישה למצוא חצי שעה ביום לזמן איכות עם עצמה

פורסם בתאריך: 30.5.24 00:04

מתקפת הטרור של 7 באוקטובר והמלחמה שפרצה בעקבותיה ונמשכת גם בימים אלה מעוררות אצל רבים תחושות של חרדה, דאגה ופחד, דכדוך, עצב, תסכול ואפילו כעס. לכך, יש להוסיף את הצורך להמשיך לקיים חיי שגרה, לעיתים לבד, מאחר שבן הזוג במילואים כבר תקופה ארוכה.

"המלחמה צפויה להיות ממושכת", אומרת אסתי פוזל, בעלת המותג "אסתי תרפיה הבראה בגישה אחרת", שבימים אלה מסייעת לנשים ולמשפחות רבות לצלוח את התקופה בצורה הכי טובה שאפשר. "חשוב שניצור לעצמנו סוג של 'שגרת מלחמה', שנחזור לסדר היום עד כמה שניתן. כנשים, יש עלינו עומס רב. הבעל במילואים, הבן בצבא, והילדים הקטנים בבית, ולא פעם אנחנו שוכחות לתחזק את עצמנו, דוחקות את עצמנו עד הקצה, ואז מגיעות הנפילות, ואפשר למנוע זאת מראש". 

אסתי ממליצה לכל אישה לא לשכוח את עצמה, גם בזמנים קשים, ולמצוא חצי שעה ביום לזמן איכות עם עצמה בין אם זה לשבת ולשתות כוס קפה בסוף היום, להקשיב למוזיקה, לצאת להליכה או לחילופין לשוחח עם איש מקצוע, אפילו בצורה אנונימית במדיה, לשבת לשיחה עם חברה או לצאת פעם בשבועשבועיים לבית קפה או לכל בילוי אחר שאוהבים. "לחץ וסטרס יכולים להוביל לבעיות בריאותיות בגוף ובנפש, שישביתו אותנו, ולכן אסור לנו לוותר על עצמנו ולא משנה באיזו דרך", היא אומרת.

בימים אלה, על מנת לסייע לנשים הרבות שפונות אליה, פותחת אסתי שתי קבוצות של מעגלי העצמה לנשים שיפעלו בטלגרם. קבוצה אחת עם נשים קבועות שתדון לעומק בנושאים שונים, וקבוצה שנייה, מזדמנת, שמיועדת לכל מי שמבקשת להיכנס באופן חד פעמי, להקשיב ולהתייעץ. הקבוצות יפעלו כמו בזום, כך שכל אחת תוכל להחליט האם היא פותחת מצלמה או לא. במפגשים, שמועדם יפורסם מראש, יתארחו מרצים אורחים, וההשתתפות בהם תהיה בתשלום סמלי, או כמו שאסתי מגדירה זאת: "דמי רצינות".

 

 

"נשוחח בקבוצות על הכל", אומרת אסתי, "על זוגיות, על דברים אישיים, כלכלה, משפטים, סביבה ומיניות, ובקיצור על כל מה שסובב אותנו בחיי היומיום. אני גם אעביר הדרכה להורים לילדים מיוחדים".

תהיה גם קבוצה לגברים?

"אם אראה שיש צורך, אפתח קבוצה נוספת לגברים או מעגל משפחתי לנשים וגברים כאחד". 

אסתי פוזל היא בעלת ניסיון רב שנים באבחון ובטיפול בילדים ובני נוער המתמודדים עם צרכים מיוחדים, קשיים חברתיים, אישיים ועוד. הטיפולים שהיא מעניקה הם מבוססי רגשות, פתרונות מונחים וכלים ייחודיים המותאמים אישית לכל ילד ולכל מבוגר, תוך שהיא מתמקדת ביצירת חוויה טיפולית אופטימלית, המשלבת את הגישות המוכרות עם חידוש ויצירתיות וטיפול בצמחי מרפא וארומתרפיה. כמו כן, היא מוסמכת rcp מטעם הלשכה למקצועות הבריאות המשלימה בישראל

אסתי: "בתקופה הזו של מלחמה, רבים חשים חוסר ביטחון ואי ודאות, ולכך מתווסף הייאוש. האנשים מאוד עייפים ומותשים, ולכן חשוב שנזכיר לעצמנו שהכל זמני והכל עובר. החיים הם כאן ועכשיו, בשנייה הזו. כי כאשר שנייה אחת עברה, שנייה אחריה היא כבר העתיד. ההמלצה שלי למשפחות שפונו מבתיהן היא ליצור מעגלים במקום שבו הן נמצאות, לחיות את השנייה שמותאמת לאותה משפחה, בלי להסתכל איפה הן נמצאות ובאיזו סביבה, אלא לעשות מה שהכי טוב למשפחה, לאחד אותה. לא לבכות על מה שהיה ולא לחשוב רחוק מדי, אלא על ההווה. להמשיך לצחוק עם הילדים, להשתולל איתם ולטעום את העולם". 


אסתי תרפיה, טל: 050-2645250 

 דוא"ל: [email protected]

פייסבוק: אסתי תרפיה – הבראה בגישה אחרת

אינסטגרם: esty_therapy@

לאתר >>> 

לערוץ הטלגרם של אסתי >>>

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר