להקת ביתא (צילום: יואל חיות)
להקת ביתא (צילום: יואל חיות)

פסטיבל הולגאב ליצירה ישראלית-אתיופית יוצא לדרך

עשרות משוררים, מוזיקאים ואמנים יופיעו בפסטיבל, שייערך השבוע זו השנה התשיעית בבית הקונפדרציה, בתיאטרון ירושלים, בז'ראר בכר ובזאפה

פורסם בתאריך: 12.12.18 20:01

פסטיבל הולגאב התשיעי ליצירה ישראלית-אתיופית יוצא השבוע לדרך בירושלים. עשרות משוררים, מוזיקאים ואמנים יפתחו צוהר אל התרבות והשירה האתיופית. המופעים ייערכו בתאריכים 26-20 בדצמבר, בבית הקונפדרציה, בתיאטרון ירושלים, בז'ראר בכר ובזאפה ירושלים.

את הפסטיבל יפתח השנה ביום חמישי הקרוב, 20.12, מחמוד אחמד – גדול זמרי אתיופיה, במופע אקוסטי אנפלאגד בתיאטרון ירושלים. אחמד ישיר בלדות ושירי עם אתיופיים מרגשים מרפרטואר השירים העצום שלו.



בין השאר ב-23.12 ייערך מופע של הזמרת תמר רדה עם להקתה בבית הקונפדרציה. רדא היא בת הדודה של הזמרת אסתר רדא, והיא תופיע עם שירי פולק ישראליים עם מקצביים אפריקאיים; עוד באותו יום יתקיים בז'ראר בכר מופע ריקוד – "BUG" – של להקת ביתא עם המופע; ב-26.12 תעלה שחקנית התיאטרון והטלוויזיה תהילה ישעיה-אדגה בבית הקונפדרציה הצגת יחיד קומית – "לא נחמדה לקשר רציני"; את הפסטיבל יחתום ב-26.12 מופע נעילה אנדלוסי-אתיופי במועדון הזאפה.

"הפסטיבל יציג 17 מופעים, המציעים היבטים שונים של תרבות מרתקת ומיוחדת במינה, המתחדשת וצוברת תנופה ועומק חדשים בישראל", אומר המנהל האמנותי של הפסטיבל, אפי בניה. "כבכל שנה, נציג את הקולות הצעירים והמבטיחים של הסצנה התרבותית הישראלית-אתיופית במוזיקה, בשירה, בתיאטרון ובמחול, אך נקדיש גם מקום נכבד לאמנים הגדולים ולעמודי התווך של תרבות זו".

26-20 בדצמבר, מחירי המופעים בתשלום: 120-40 שקלים, כרטיסים באמצעות בימות.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר