The Late - מתוך תערוכת גמר מוסררה (צילום: ניקי מור)
The Late - מתוך תערוכת גמר מוסררה (צילום: ניקי מור)

בית הספר לאמנות מוסררה: נפתחה תערוכת הבוגרים

תערוכת סיכום השנה של המחלקות לצילום, למוזיקה חדשה ולאמנות מדיה-חדשה נפתחה לקהל הרחב

פורסם בתאריך: 15.7.18 09:27

כמיטב המסורת וכמדי שנה, בית הספר לאמנות מוסררה מציג את עבודות הגמר של הבוגרים שלו. בחמישי, 12.7 נפתחו בגלריות השונות של בית הספר תערוכות הסיום של בוגרי המחלקה לצילום, בוגרי המחלקה למוזיקה חדשה, ובוגרי המחלקה לאמנות מדיה-חדשה. התערוכות מצטרפות למגוון האירועים המיוחדים והפסטיבלים שהתקיימו השנה לציון 30 שנה להקמת בית הספר.



בין הבוגרים המציגים ניתן לציין את אמל מטר, שמציגה הצבת וידאו פרפורמנס "לאן אנחנו הולכים עכשיו, هلأ لوين،, where do we go now". מטר נולדה בירושלים בשנות ה-90 ואומצה על ידי משפחה נוצרית. בעבודתה היא עוסקת בשאלות של גוף וזהות.

בוגרת נוספת היא ניקי מור, המציגה בתערוכה עבודות צילום. מור עלתה מאוקראינה לארץ ב-2001, למדה בבית ספר חרדי, אך התעקשה שלא לחיות בתוך מה שהיא מכנה "גטו של דת ועולים חדשים".


Motherless child digital print - (צילום: ניקי מור)

Motherless child digital print – מתוך תערוכת גמר מוסררה (צילום: ניקי מור)


בתחום הצילום ישנו גם את הבוגר אורי ברקת, שהחל לצלם כנער והמשיך כצלם צבאי בעיתון "במחנה". ברקת עבר חמישה בתים עם משפחתו, כשהמעבר האחרון היה מקיבוץ הרדוף אל ירושלים. הוא חי כיום בשכונת מוסררה, מתעד את ההיסטוריה הפרטית שלו ושואל שאלות של מקום, ביוגרפיה וזהות – והקשר ביניהן.

עוד בוגרת שאת יצירתה ניתן יהיה לראות בתערוכה היא אן דייץ', שנולדה בקזחסטן ובעשר השנים האחרונות מתגוררת בירושלים. דייץ' יוצרת בעזרת מדיומים שונים, וידאו, צילום, ציור, אינסטליישן, פרפורנס ופיסול באוכל ולאחרונה גם מציאות מדומה. הפרויקט אותו היא מציגה מתעסק במרחבים אורבניים כמרחבים תודעתיים ומשלב שיטוט בתוך מרחב של מציאות מדומה (VR) ומיצב פיסולי.



תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דפנה,
    לידיעתך אומרים וכותבים מדיה ולא מדיומים ברבים!!!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר