בעלי העסקים בירושלים יציעו לרצי המרתון, לתושבים ולמבקרים מהארץ והעולם מהדורה מוגבלת של "מוצר המרתון" – מאכל או משקה שיכין אותם לקראת אירוע המרתון בירושלים, שייערך ביום שישי הבא, 9.3.18.
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
- להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון
- מדריך העסקים הגדול של ירושלים
- תרבות בירושלים – לכל הכתבות
מוצרי המרתון נרקחו, בושלו, נאפו ועורבלו כשהמוטיב המוביל הוא ירושלים וסמליה; והם מכילים טוויסט תזונתי או ויזואלי מפתיע באווירה הספורטיבית שאופפת את העיר לקראת המרתון. בעלי העסקים המשתתפים בקמפיין, ביוזמת דוברות עיריית ירושלים, התאימו את ייצור ועיצוב המוצר בהתאם, ויזמו בעצמם מעין פס ייצור של "מהדורה מוגבלת" שתוצע בבתי העסק.
בין העסקים המשתתפים בקמפיין: רחל בן אלול שיצרה "סנדוויץ אנרג'ל" המכיל בתוכו ג'ל ספורטאים עם טוויסט ירושלמי; פסטה בסטה שהכינו את מנת "טורטליני הרי ירושלים" שתכין את הרצים לריצה בעליות; עוזי אלי איש האתרוגים שערבל "ספידי שייק" שימריץ את הרצים במרתון; טחנת הקפה שיצרה את ה"רצ-ספרסו" – קפה קר וממריץ על אבנים ירושלמיות עשויות שוקולד; גלידה מוסלין המיתולוגית שעושה כבוד לרץ העילית היילה גבריסלאסי ומציעה לרצים גלידה מפולי ערביקה שמקורם באתיופיה ויעניקו ניצחון מתוק למסיימים את הריצה; ובית הקפה קופי פייב שמציעים משקה אספרסו יפואי ממריץ ומעורר לרצים ברחוב יפו.
ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין כי "המרתון הוא לא רק יום חג בעיר, אלא תרומה משמעותית של כ-15 מיליון שקל לכלכלת העיר. השנה בפעם הראשונה אתגרנו מספר עסקים בתחום הקולינריה כדי שייצרו מוצרים ייחודיים ומקוריים למרתון, להנאת המשתתפים, האורחים והציבור הרחב. נשמח לראות עוד בעלי עסקים מצטרפים לחגיגה מכל התחומים".
תגובות