שוק הביטוח הענק והשמרני הוא אחד התחומים האחרונים להשתנות ולהיות מושפע מחדשנות דיגיטלית משבשת (disruptive), כמו זו שחוו ענפים כגון ענף הבנקאות או הרכב. חדשנות זו מכונה Insurtech, והיא כבר מטרידה את חברות הביטוח הענקיות בעולם שמחפשות דרכים להשתלב במגמה.
למונייד, הסטארט-אפ שפיתח תפיסה דיגיטלית חדשה לתחום הביטוח, הוא אחד המייצגים המוצלחים של תופעת השיבוש הזו. הוא פועל במספר רב של ערים בארה"ב וכבר הספיק לנער את הענף עם מודל עסקי חדש, ממשק מעודכן ומותג מרענן. לאחרונה הוא גייס 120 מיליון דולר מסופטבנק כחלק מתוכניות התפתחות החברה וכניסתה לשווקים ולפיתוח מוצרים נוספים.
כעת מזמינים אתכם מדור TechNation של TheMarker, ארגון Start-Up Nation Central ומאיץ היזמות MassChallenge לשמוע על התחום הצומח ולפגוש את דניאל שרייבר, מייסד ומנכ"ל חברת למונייד, ומייקל אייזנברג, שותף מייסד בקרן אלף ואחד המשקיעים הראשונים בחברה, לשיחה על יזמות, גיוס משקיעים והתמודדות עם אתגרים וקבלת החלטות בתחילת הדרך. את המפגש ינחה כתב TheMarker, אלירן רובין.
להרשמה והשתתפות לאירוע היכנסו לדף ההרשמה
לעוד מפגשים עם יזמים ומשקיעים – הצטרפו לאקוסיסטם – קבוצת הפייסבוק של מדור טקניישן
תגובות