סוכת ראש העיר בכיכר ספרא (צילום: עיריית ירושלים)
סוכה בכיכר ספרא (צילום: עיריית ירושלים)

סוכות 2024: מה עושים היום, שישי, א' חול המועד, בירושלים?

חול המועד הוא זמן שבו משפחות רבות במדינה נהנות מפעילויות מגוונות, אך השנה, הפעילויות מתבצעות בצורה שונה ומותאמת למציאות הנוכחית. מרבית האירועים בירושלים יתקיימו בימים ראשון עד שלישי - אבל גם היום, שישי, יש מה לעשות ברחבי העיר. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 18.10.24 08:29

הדילמה האינסופית של חגים ואירועים בזמן מלחמה נמשכת גם שנה לאחר פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', מה שמעמיד גם את חג סוכות, ובמיוחד את חול המועד סוכות, באור שונה מהרגיל. בשל המצב המתוח עד מאוד בדרום ובעיקר בצפון הארץ, נדמה שירושלים צפויה להיות עוד יותר פופולרית עבור המבקרים והמבקרות. רק לשם המחשה – במהלך החודש האחרון – חודש הסליחות – הגיעו לכותל המערבי למעלה מ-2 מיליון בני אדם לאירועי הסליחות. הצפי הוא שבמהלך סוכות – כולל חול המועד ושמחת תורה – יפקדו את ירושלים לכל הפחות מחצית מהכמות, ואולי הרבה מעבר.

חול המועד הוא זמן שבו משפחות רבות במדינה נהנות מפעילויות מגוונות, אך השנה, הפעילויות מתבצעות בצורה שונה ומותאמת למציאות הנוכחית. האירועים השונים יתקיימו בסימן אחדות, תפילה ותקווה. מרבית האירועים, חשוב לציין, יתקיימו בימי החול של חול המועד – דהיינו ימים ראשון עד שלישי, אך גם היום יש מה לעשות בירושלים.

גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל לובשים חג עם שפע של פעילויות למשפחה במהלך כל חודש אוקטובר. הצטרפו להאכלות והעשרות מודרכות בתצוגות, תכירו מקרוב עם בעלי חיים מיוחדים ב"בית חי", תיהנו מסיפורו המתוק של גבי הפילפילון שנולד בגן, במסגרת שעת סיפור, תלמדו על עולם החרקים ותפגשו "חיה בהפתעה" בפינת החי. (שישי, א' חול המועד, 18.10, 16:00-9:00. גן החיות התנכ"י. 71-30 שקל).

מרכז מורשת מנחם בגין מציע סיור מודרך בחוויה אורקולית רב-גילאית המזמנת היכרות עם סיפור חייו המרתק של מנחם בגין כראש ממשלה. (שישי, א' חול המועד, 18.10, מרכז מנחם בגין. הרשמה מראש, ללא עלות למפונים ותושבי קו העימות. לשאר – 50 שקל).

 

 

במתחם התחנה תוכלו ליהנות גם מ-'Jerusalem on ice' – מתחם הקרח של ירושלים. מדובר במתחם קרח מהגדולים והמתקדמים בישראל, עשוי קרח אמיתי, המתפרש על פני כ-1,000 מ"ר, הממוקם בתוך מבנה חדיש, ענק וסגור ובסטנדרט גבוה במיוחד. (שישי, א' חול המועד, 18.10, מתחם התחנה. 65-45 שקל).

פארק השעשועים Magic Kass, יקיים פעילות המשפחות בחול המועד סוכות עם חוויות אקסטרים מהנות וממוזגות. הפארק מציע פעילות בלתי מוגבלת במתקני האקסטרים הייחודיים, ג'ימבורי חדשני ומרווח לקטנטנים, קומה שלמה של משחקי ארקייד, ומתחם סימולטורים מתקדמים. בנוסף, במהלך חול המועד ייערך בפארק מופע אילוזיות מרהיב של הקוסם שי נשיא. המופע מתאים לכל הגילאים ולכל המגזרים, ומשלב אילוזיות בינלאומיות מרתקות כמו מופע יונים וירטואוזי, קטע אש מהפנט, וקטעים אינטראקטיביים המשלבים את הקהל, בהומור ובמקצועיות. (שישי, א' חול המועד, 18.10, מישור אדומים. 129 שקל).

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר