מוזיאון ישראל (צילום:Tim Hursley)
מוזיאון ישראל (צילום:Tim Hursley)

בשורה גדולה לילדי ירושלים: כניסה חופשית למוזיאון ישראלי בכל ימות השבוע

בהובלת ראש העיר משה ליאון ותוך שיתוף פעולה עם הנהלת מוזיאון ישראל, החל מיום ראשון הקרוב, פתיחת שנת הלימודים, תתאפשר לתושבי ירושלים עד גיל 18 כניסה חינם למוזיאון

פורסם בתאריך: 27.8.24 18:38

מרחיב את הנפש ומנגיש את עולם התרבות לילדים ולבני הנוער: שיתוף פעולה מעניין נרקם באחרונה בין עיריית ירושלים למוזיאון ישראל, במסגרתו ייהנו ילדי וילדות ירושלים עד גיל 18 מכניסה חינם למוזיאון בכל ימות השנה.

מדובר ביוזמה שאותה הוביל באופן אישי ראש העיר משה ליאון, שמטרת העל שלה היא להנגיש את התרבות לילדים ולבני הנוער בעיר, להקנות ידע ולהעשיר את עולמם בתחומי האמנות, הארכיאולוגיה, האתנוגרפיה והתרבות בכלל ממגוון מקורות בארץ ובעולם.

מוזיאון ישראל, כידוע, הוא המוזיאון הגדול והחשוב בישראל ואחד המוזיאונים המובילים בעולם. המוזיאון שוכן בגבעת רם בירושלים והוא מהגדולים במזרח התיכון, אם לא הגדול שבהם. באוספי המוזיאון רשומים כחצי מיליון חפצי אמנות המשקפים את תרבויות העולם בתחומי הארכיאולוגיה, האתנוגרפיה, היודאיקה, האמנות הישראלית ואמנות העולם, שכולם מקבלים ביטוי בתצוגות הקבע שלו ותערוכות המתחלפות הנערכות בו.

 

 

כעת, כאמור, תתאפשר לילדי העיר הטבת כניסה חינם, והתקווה היא שהטבה זו תוביל ליותר ויותר ביקורים של הילדים ובני הנוער הירושלמים במוזיאון.

ראש העיר ליאון מוסר: "לדים ונוער ירושלמי-אתם העתיד! האפשרות להיכנס חינם למוזיאון ישראל הירושלמי, מהטובים בעולם, תעשיר אתכם, תרחיב אופקים ותעניק ערך לימודי נפלא ומגוון. מוזיאון ישראל שבירושלים הוא נכס לאומי בעל ערך רב לעיר הבירה ולמדינה כולה. המוזיאון משמש כמוקד תרבות מרכזי בארץ, המעניק ידע נרחב במגוון רב של תחומים משחר ההיסטוריה ועד התקופה הנוכחית. שתהיה שנת לימודים פורייה, בטוחה ומוצלחת לכולם".

מנכ"לית מוזיאון ישראל, אוה מדז'יבוז' לוי: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים, שמאפשר לנו להנגיש לילדי העיר את אוצרותיו המדהימים של מוזיאון ישראל. אני מזמינה את הירושלמים להגיע ולהנות ממבחר התערוכות והפעילויות שאנו מציעים, ולהעשיר את הידע, להרחיב את הנפש".

 

תגובות

7 תגובות
7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לראש העיר
    שאפו על פעילות יפה למען ילדי ירושלים

  2. שלומי

    היה ככה בימי טדי קולק . היינו מקבלים כרטיס כתום בניילון ויכולים היינו להכנס כל יום .

  3. הדר

    הכניסה היתה חינם לילדי ירושלים גם בעבר, זאת לא יוזמה חדשה ובטח לא המצאה של ליאון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר