אייל גולן (צילום: ארן חן)
אייל גולן (צילום: ארן חן)

התנגדות למופע של אייל גולן? "קומץ לא מייצג. פשוט שלא יגיעו ולא יהרסו לכולנו"

עובדים רבים בכיכר ספרא יוצאים נגד ניסיון תפיסת הכותרות על גבם, ומבקשים מכל מתנגדי אייל גולן פשוט לא להפריע להם ליהנות. "מבחן התוצאה יהיה ב 23.9.24 כשלא יהיה מקום אחד פנוי, ועוד אנשים בחוץ שיבקשו להיכנס", אומרת אחת העובדות ל"כל העיר", ובוועד מדגישים: "לא התקבלו תלונות או בקשות לביטול האירוע אלא שההפך הוא הנכון, נרשמה התלהבות גדולה"

פורסם בתאריך: 22.7.24 08:31

רבים מבין עובדי עיריית ירושלים גילו אתמול, ראשון, לתדהמתם כי סערה מתחוללת בכיכר ספרא. הסיבה – SAVE THE DATE שהוציא ועד העובדים לקראת ערב ההוקרה השנתי, במסגרתו נבחר השבוע להופיע אייל גולן, אחד הזמרים המובילים בישראל, ששמו, איך נאמר בעדינות, נקשר אל פרשיות שונות ואביו הורשע בפגיעות מיניות בקטינות סביב המופעים של בנו.

הבחיר בגולן עוררה, כך נראה, אי נוחות מסוימת בקרב חלק מהעובדים, אבל בכיכר ספרא טוענים כי מדובר על קומץ מזערי של עובדים שאינו מייצג את הכלל. גם בוועד העובדים לא מתרגשים וטוענים כי לא התקבלו אצלם בקשות לביטול – אלא להיפך, נרשמה התעניינות גדולה ועובדים רבים בירכו על המהלך.

מנגד, חברי מועצת העירייה מטעם 'התעוררות' ו'האיחוד הירושלמי' שיגרו אמש מכתב ליו"ר ועד העובדים אייל לוי, שבו הם מבקשים ממנו לשקול שוב את הופעתו של גולן, אולי נכון יותר לומר – קוראים לו להחליף את גולן בזמר אחר, שיכבד יותר, כך לדבריהם, את ההוקרה לעובדי עיריית ירושלים.

"לדעתנו ראוי היה לבחור בדמות אחרת לצורך הוקרת העבודה של עובדי ועובדות העירייה", כתבו חברי המועצה של 'התעוררות' ו'האיחוד הירושלמי'. "אנחנו סבורות וסבורים שהבחירה דווקא באייל גולן, לא רק שאינה מבטאת הוקרה – אלא ממש מהווה עילבון וכשל חינוכי. המסר הערכי שעובר מהבחירה בו – הינו בעייתי ביותר, ומשדר שוויון נפש לנוכח התנהגות שאינה ראויה… אנחנו קוראות וקוראים לביטול ההופעה של אייל גולן, והחלפתו בזמרת או זמר יותר ערכיים, ופחות שנויים במחלוקת עקב התנהלותם והתנהלות סביבתם".

ומנגד, כאמור, ישנם את העובדים – שרבים מהם, כך נודע ל"כל העיר", מאושרים עד הגג מהבחירה בגולן. יו"ר הוועד לוי קיבל ביממה האחרונה עשרות, אולי אף מאות הודעות, שמודות על הבחירה בגולן עם אמירות בסגנון "כל שנה אתם מתעלים על השנה הקודמת".

ולא רק זאת, הרשת וקבוצות הוואטסאפ של העובדים היו מלאים בשמחה ובציפייה. והמתנגדים? למרבית העובדים יש בקשה קטנה מהם – שפשוט לא יקלקלו לאחרים.

"אני עובדת בעיריית ירושלים ורציתי להשמיע את הקול השפוי של מרבית העובדים לגבי הפרסום כי אייל גולן יופיע בערב גאלה", כתבה אתמול, ראשון, בשעת לילה מאוחרת י.ה, עובדת עירייה ל"כל העיר". "מרבית העובדים מתרגשים, שמחים, גאים שארגון העובדים עמל לארח זמר ענק. אנחנו מצפים בהתרגשות גדולה להופעה, השיח על מתי נפתחת מכירת הכרטיסים עצום".

 

 

מנגד, יש מי שמתנגדים, בטח שמעת על זה. את לא יכולה להבין אותם?
"שמענו שיש מתנגדים, ואנחנו נשמח שהמתנגדים יניחו לנו ואם הם לא מתחברים זה בסדר, אבל שלא יחליפו את בתי המשפט, אייל גולן זכאי ואין שום סיבה שאנחנו אלה שנשפוט. מי שלא רוצה פשוט יכול לבחור לא להגיע, אין טעם לנסות להרוס לכולנו. ויותר מכך, אין סיבה לדבר בשם "עובדי עיריית ירושלים" – קומץ מזערי של מתנגדים לא מייצג את העובדים בעירייה וממש לא משמיעים את קולנו".

איך את יודעת שלא את בצד של הקומץ המזערי?
"מבחן התוצאה יהיה ב 23.9.24 כשלא יהיה מקום אחד פנוי, ועוד אנשים בחוץ שיבקשו להיכנס".

בארגון העובדים, חשוב לציין, לא מתרגשים. במענה לפניית "כל העיר" נמסר: "ארגון העובדים עורך מידי שנה ערב הוקרה לעובדי העירייה ומזמין את מיטב האמנים להופיע בערב זה. השנה נבחר הזמר אייל גולן לחלק האומנותי. ארגון העובדים לא יאפשר להשתמש בו במאבקים של גופים כאלה ואחרים מן הטעם הפשוט שאם יאפשר זאת הרי שמחר תבוא דרישה למנוע מאמן כזה או אחר להופיע בגלל דעותיו הפוליטיות למשל.

"לגופו של עניין, ככל הידוע לארגון העובדים, אין כל מניעה חוקית להזמנת האמן ומשכך אין בכוונת הארגון לשמש כמשטרת מחשבות ולמנוע מאלפי עובדי העירייה לשמוע אמן מהשורה הראשונה. עוד יצוין כי ככל הידוע לארגון העובדים לא התקבלו תלונות או בקשות לביטול האירוע אלא שההפך הוא הנכון, נרשמה התלהבות גדולה בקרה העובדים אשר פנו לקבלת מידע לרכישת כרטיסים".

וישנו עניין נוסף – בארגון העובדים מיהרו להודיע על ההופעה של גולן לא בשביל הבאז, שכבר נוצר כאמור, אלא מהטעם הפשוט שיום לאחר מכן ההופעה שנקבעה לעובדים – ב-24.9 – אמור אייל גולן להתארח בירושלים כחלק מסיבוב ההופעות שלו, וכדי למנוע את הבלבול – הוחלט על ההודעה המוקדמת לעובדים.

 

תגובות

4 תגובות
4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתפוצצים מקנאה…
    בטח מחפשים אומן חרדי

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אייל גולן.
    תימני
    קול פצצה..
    מה ?
    מה עוד נשאר???
    רק אייל גולן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר