מתחם החלקה על הקרח בהיכל הפיס ארנה (צילום ארכיון: ארנון בוסאני)
מתחם החלקה על הקרח בהיכל הפיס ארנה (צילום ארכיון: ארנון בוסאני)

מצננים את הקיץ: מתחם הקרח החדש של ירושלים

בקומפלקס חדש ומושקע, שמתפרס על פני כ-1,000 מ"ר, מציעה חברת אריאל את משטח ההחלקה על הקרח מהגדולים בישראל. המתחם - JERUSALEM ON ICE - מציע פעילות אטרקטיבית למשפחות הירושלמיות על משטח קרח מקצועני. הפתיחה - כבר השבוע

פורסם בתאריך: 30.6.24 08:44

האטרקציה הקרה של הקיץ הירושלמי חוזרת ומשתדרגת – מתחם ההחלקה על הקרח במתחם התחנה יציע השנה קומפלקס חדש ומושקע עם מתחם החלקה מהגדולים בישראל, כך שלמשפחות הירושלמיות (וכלל המבקרים) צפויה חוויה אטרקטיבית משופרת.

'JERUSALEM ON ICE' הוא השם שנבחר למתחם ההחלקה, והפתיחה צפויה ביום חמישי הקרוב, 4.7.2024, במתחם התחנה.

מדובר במתחם הקרח מהגדולים והמתקדמים בישראל, שעשוי קרח אמיתי, מתפרס על פני כ-1,000 מ"ר ונבנה בתוך מבנה סגור ובסטנדרט גבוה במיוחד, אשר יעניק חווית החלקה מהנה על משטח קרח מקצועני.

הפתיחה, כאמור, ביום חמישי הקרוב, 4.7, והמתחם יפעל בימים ראשון עד שישי. בימים א'-ה' יפעל המתחם מהשעה 10:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה (כניסה אחרונה בשעה 22:00), ובימים שישי שעות הפעילות הן מהשעה 9:00 ועד 15:00 (כניסה אחרונה בשעה 14:00). כל סבב החלקה יימשך 45 דקות. (יצוין כי בשל ענייני בטיחות – הכניסה למתחם ההחלקה הינה מגיל 5 ומעלה).

למחליקים החובבים יסופקו נעלי החלקה מתאימות, וכמו בשנים עברו – לילדים יסופקו אמצעי עזר להחלקה עם דמויות שונות.


החלקה על הקרח בירושלים (צילום ארכיון: ארנון בוסאני)

החלקה על הקרח בירושלים (צילום ארכיון: ארנון בוסאני)


 

 

"מתחם ההחלקה על הקרח הוא אחת האטרקציות המצננות והמלהיבות בקיץ הירושלמי הגדוש", מוסר ראש העיר משה ליאון. "ההחלקה על הקרח שהפכה למסורת בעיר, תפעל השנה במתחם גדול ומושקע יותר, לרווחת כלל תושבי העיר והמבקרים בה. לצד זה, אנו לא שוכחים ולו לרגע את החטופים והחטופות שכולנו נושאים תפילה לחזרתם הביתה במהרה ולשלום, את המשפחות השכולות שאנו מחבקים, את הפצועים שאנו מתפללים להחלמתם ואת חיילי צה"ל וכוחות הביטחון היקרים שמחרפים נפשם על מנת שאנו נמשיך בשגרת החיים ככל הניתן".

מנכ"ל חברת אריאל, אורי מנחם: "עיריית ירושלים וחברת 'אריאל' עושות כל מאמץ לשמור על מעט שפיות באחת התקופות המורכבות למדינה ולעם, ולאפשר לתושבי העיר ולאורחיה לקחת פסק זמן, וליהנות מפעילות קיץ חווייתית ואטרקטיבית לכל המשפחה, בקומפלקס חדש ומקצועי של החלקה על הקרח, שהוא מהגדולים בארץ. כולנו עם תפילה בלב לשלומם של חיילי צה"ל, להחלמתם המלאה של הפצועים ולחזרתם של כל החטופים והחטופות בריאים ושלמים כמה שיותר מהר לבתיהם".

בחברת 'אריאל', המפיקה את האירוע, מדגישים כי קיימת חובה לפעול במתחם ההחלקה על פי תקנון הבטיחות. ובנוסף מומלץ להגיע למתחם עם ביגוד חם וגרביים.

ומה עם המחיר? מחיר כניסה למתחם ההחלקה עומד על 65 שקל (ל-45 דקות), ולמחזיקי מועדון 'ירושלמי' המחיר הינו 45 שקל.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. עידו

    די….נמאס מזה כבר…..מיצינו….
    ועוד שמתם תמונה של הארנה ומדברים על מתחם התחנה…

  2. רבקה

    יששששששש סוף סוף! שכל השנה יהיה מתחם החלקה הדבר האהוב עליי!

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר