אדם ז"ל (צילום: MathKnight, CC BY 3.0, via Wikimedia Commons)
אדם ז"ל (צילום: MathKnight, CC BY 3.0, via Wikimedia Commons)

אדם נפרד בפוסט מצמרר: "תודה על החיים"

הלילה, בין רביעי לחמישי, נכנע הזמר אדם למחלת הסרטן. הוא בחר לסיים את חייו הוא סיים במילים: "אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים"

פורסם בתאריך: 27.6.24 11:24

הזמר אדם נפטר הלילה (בין רביעי לחמישי) בגיל 64 לאחר מאבק במחלת הסרטן. אדם נולד בעכו בשם חיים כהן, וכשהיה נער עברה משפחתו להתגורר בחיפה.

את הופעתו הטלוויזיונית הראשונה עשה אדם כרקדן הליווי של יזהר כהן בשיר "עולה עולה" שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 1985, ולאחר מכן לקח אותו המפיק שלמה צח תחת חסותו. אדם ניסה לפנות לשוק הבינלאומי תחת השם כריס לייף אך הניסיון לא צלח, ובשנת 1987 הוא זינק אל מרכז תעשיית הבידור עם הוצאת אלבומו הראשון "סוד". אלונה קמחי ויזהר אשדות עבדו איתו על אלבום הבכורה שמתוכו יצאו להיטים על זמניים כמו "סוד", "אין מוצא" ו"נוסע רחוק". תחנות הרדיו התאהבו בו, בנות הטיפש עשרה נשבו בקסמיו של הזמר בעל הבייבי פייס והבנדנה על היד, וזה נתן את האות לתחילת התופעה שזכתה לכינוי "אדמאניה". עשרות מעריצות התגודדו סביב ביתו והוא נאלץ לעבור למגדלי דיזנגוף, הופעותיו לוו בצרחות ובהתעלפויות של המעריצות, ובפסטיגל הוא כיכב במשך ארבעה שנים, שבכולן הוא זכה במקום הראשון.

בתחילת שנות ה-90 החל כוכבו כאליל הבנות לדעוך, ואדם התפנה להופיע בהצגות ילדים וגם עבד כמנהל שיט באונייה. אך לאורך כל השנים הוא לא נטש את המוזיקה והקפיד להוציא שירים ולהופיע. את הסוד הפרטי שלו על היותו הומוסקסואל הוא חשף רק בשנת 2007.

שמו של אדם חזר שוב לכותרות בשנת 2017, ולאו דווקא מהסיבות הנכונות – הוא אושפז במרכז הרפואי איכילוב ועבר ניתוח להוצאת כיס מרה שהסתבך, וחייו היו נתונים אז בסכנה. מדינה שלמה עקבה בדאגה אחרי מצבו והתפללה לשלומו.

בשנה שעברה, כשנדמה היה שחייו שבו למסלולם, חשף אדם שהוא חולה בסרטן. מאז הוא הקפיד לשתף את מעריציו במצבו, ובחודש שעבר פירסם פוסט לאחר שמועות על מותו: "היי אהובים באשר אתם. מהבוקר מתקשרים אלינו ושולחים עשרות הודעות כי מישהו מפיץ שמועה רעה. המצב לא טוב, אבל אל תעמדו עם סטופר. עדיין נלחם ועדיין חולם לעלות על במה אפילו לשיר אחד. תודה על הדאגה ועל האהבה".



 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר