שבוע הספר במתחם התחנה 2021 (צילום: אורן בן חקון)
פעילות שבוע הספר במתחם התחנה (צילום: אורן בן חקון)

"זה הסיפור שלנו" – שבוע הספר העברי יוצא לדרך

כמדי שנה, היריד יתקיים במתחם התחנה ויציע למבקרים בו את מיטב הספרים והסופרים מכל ההוצאות בארץ במחירים מוזלים. היריד יחל מחר, שלישי, ויימשך עד למוצ"ש הבא, ויציע מגוון פעילויות לכל המשפחה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 17.6.24 15:04

שבוע הספר העברי, שייצא מחר, שלישי, לדרך, מתקיים השנה תחת הסלוגן 'זה הסיפור שלנו' – סלוגן שמתקשר לשנה המאתגרת שעוברת על ישראל. שנה שבה כולם עסוקים בסיפורים של ועל הנופלים, החטופים (ומשפחותיהם), חיילי צה״ל, משרתי המילואים ועוד ועוד ועוד. "זה הסיפור שלנו", אומרים המארגנים, "של כל אחד ואחת מאיתנו, מאז ה-7.10 ותחילת המלחמה, סיפור שהשתנה ביום אחד. שבוע הספר, גם הוא הסיפור שלנו – עם הספר, ויש לנו שפה, מילים, ספרות עשירה, תרבות והיסטוריה ארוכה".

אז מה בתוכנית? כמדי שנה, יתקיים יריד ספרים גדול במתחם התחנה (ועוד יריד בפארק שרונה בתל אביב). היריד יפעל החל מיום שלישי, 18.6, ועד למוצ"ש שאחריו (29.6) בשעות הערב (פרטים מלאים בהמשך).

כידוע, ביריד משתתפות כל ההוצאות, הסופרים, והספרים – ואז בשבוע וחצי חגיגיים במיוחד – ניתן למצוא את כולם באותו מקום ובמחירים מוזלים.

בהתאחדות בעלי הוצאות הספרים נערכים לגידול בכמות המבקרים עם מגוון פעילויות לקהל הרחב. מספר הדוכנים, ומספר ההוצאות המשתתפות בירידי הספרים גדלן גם הם, לעומת השנה שעברה. יש לציין, כי בניגוד לשנים עברו – השנה ישתתפו ביריד גם בעלי הוצאות הספרים העצמאיות, שבשנים האחרונות הציגו בנפרד. המשמעות היא כי קהל המבקרים יזכה לפגוש עשרות הוצאות נוספות לצד ההוצאות הגדולות ויוצרים עצמאים, ומגוון רחב עוד יותר של ספרים במחירים מוזלים.

 

 

כמיטב המסורת – במהלך שבוע הספר (שבוע וחצי כאמור) יתקיימו גם מגוון פעילויות לכל המשפחה. במתחם התחנה יתקיימו אזורי קריאה משותפים להורים וילדים, סופרים יקראו מספריהם במתחם ייעודי – ״הסלון הספרותי״, יתקיימו הצגות בעקבות ספרים, סדנאות יצירה ופעילויות נוספות, וכמו בכל שנה – תוכלו לפגוש את מיטב הסופרים והסופרות הישראליים אשר יגיעו לחתום על ספרים בירידי שבוע הספר.

מיכל (מיקי) צ'סלה, מנכ"לית התאחדות הוצאות הספרים: "שבוע הספר העברי הוא אי של שפיות. בתוך המציאות הכואבת ומלאת חוסר הוודאות שכולנו חווים, שבוע הספר הוא עוגן, הוא תזכורת שלנו כחברה לתרבות ולשפה שלנו, לכך שעם הספר הוא כאן והוא ממשיך את דרכו. שבוע הספר העברי הוא חג ומסורת ישראלית של כמעט 100 שנים. השנה שבוע הספר העברי יתקיים במתכונת מותאמת לרוח התקופה. זה חג, אבל זו הפעם פחות חגיגה. אנחנו מזמינים אתכם ל׳סיפור שלנו׳, למצוא מגוון רחב של סיפורים וספרים במקום אחד פעם בשנה".

יריד שבוע הספר העברי. שלישי, 18.6-מוצ"ש, 29.6. מתחם התחנה. שעות הפעילות: א'-ד' 22:00-17:00, ה' 23:00-17:00, מוצ"ש 24:00-21:00. הכניסה חופשית.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר