קניון רמות, קניון הדר, קניון מלחה, קניון האחים ישראל (צילומים: ארנון בוסאני, אסף קרלה)
קניון רמות, קניון הדר, קניון מלחה, קניון האחים ישראל (צילומים: ארנון בוסאני, אסף קרלה)

מגבלות התו הסגול – חשש כבד בקרב מנהלי קניונים בירושלים

בשל העלייה בתחלואת הקורונה, מיום שני חוזרות מגבלות התו הסגול לתוקף. רגע לפני שזה קורה, מנכ"ל קניון רמות טוען כי "יש לחץ באוויר בגלל ההנחיות". סמנכ"ל סיטי קורט: "יש חוסר ודאות"

פורסם בתאריך: 15.8.21 07:54

ההגבלות מכות בשנית: בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה, החליטה הממשלה על כניסתן לתוקף של מגבלות נוספות על השווקים. החל מיום שני, 16.8, יחזור התו הסגול לחיינו – מה שאומר שבקניונים תהיה מגבלות תפוסה של אדם אחד לכל 7 מטרים. רגע לפני חגי תשרי מדובר על פגיעה ממשית במסחר, ובשיחות עם "כל העיר" מתארים מנהלי קניונים בעיר את הדאגות שלהם ושל בעלי החנויות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


"יותר מאשר בכלכלה המצב הנוכחי וחוסר הוודאות פוגעים בנפש", אומר יאיר ריבלין, מנכ"ל קניון רמות. "אנחנו אמנם כבר מתורגלים במגבלות התו הסגול, אבל זו תהיה טעות אם בהמשך יכריזו על סגר. חשוב לציין שבקניון רמות, שהוא קניון פתוח, מרבית המסחר התנהל גם בסגרים – אבל יש עסקים שנפגעו ורק עכשיו הם מתחילים להתאושש קצת. אבל כעת, בגלל שיש לחץ באוויר ובשל ההנחיות החדשות, יש ירידה בעבודה".


יאיר ריבלין, קניון רמות (צילום: יח"צ)

מנכ"ל קניון רמות יאיר ריבלין, (צילום: יח"צ)


ריבלין מוסיף ומדגיש כי "אנחנו כבר מתורגלים בנושא זו הפעם הרביעית שאנחנו בנהלים האלה, הוצאנו שוב את הפוסטרים והמודעות לשמור על הנחיות, יש לנו יתרון עצום שאנחנו קניון פתוח וככה אין כל כך התקהלויות, במקומות סגורים יש יותר פחד, גם שיש תורים מחוץ לחנויות בעקבות ההגבלות זה לא מורגש כל כך. בפעם הראשונה להגבלות היינו מופתעים, פעם שנייה ניחא, בפעם השלישית והרביעית אנחנו יודעים איך להתנהל כבר, עוד לפני שיצאו ההנחיות של התו – נערכנו כבר מבעוד מועד".

לסיכום אומר ריבלין "אני מבין שהממשלה מכוונת להגבלות נוספות מראש השנה וקדימה ולא עד לראש השנה, ומבחינת המסחר זה טוב. למרות שאני באמת מקווה שהמצב ישתפר ולא יהיו מגבלות נוספות".


מתחם סיטי קורט בשרי ישראל צילום פרטי

מתחם סיטי קורט בשרי ישראל (צילום: פרטי)


צביקה ציטרון, סמנכ"ל מתחם סיטי קורט ברחוב שרי ישראל, מבקר בחריפות את התנהלות הממשלה. "אנחנו מודאגים מאוד. מה שקשה לכולם, גם לאזרחים וגם לנו כסוחרים וכמנהלי מתחמי מסחר, הוא שאין אוזן קשבת. המערכות אטומות ולא נותנות לנו מענה. הסוחרים מתלוננים שהם לא יודעים מה יהיה מחר, הם לא יודעים אם לקנות סחורה לקראת החגים או לא. מעבר לכך, אנשים נכנסים לפחד ופחות יוצאים מהבית. זה פוגע".



תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר