רשת "שפע ברכת השם" | צילום: יח"צ
רשת "שפע ברכת השם" | צילום: יח"צ

הכירו את הרשת החרדית שנלחמת ביוקר המחיה

רשת "שפע ברכת השם" מובילה מהפכה צרכנית עם מבצעים מותאמים אישית וחוויית קנייה ייחודית

פורסם בתאריך: 27.6.24 22:57

בעידן של יוקר מחיה הולך וגובר, רשת המרכולים "שפע ברכת השם" מוכיחה, כי אפשר לספק מוצרים איכותיים במחירים הוגנים, תוך שמירה על חוויית קנייה מהנה ומותאמת לצורכי הלקוח. הרשת, שהפכה לשם דבר במגזר החרדי, מציגה גישה חדשנית לקמעונאות מזון, המשלבת מחירים מוזלים עם חוויית קנייה. בסניפי הרשת ניתן למצוא מגוון עצום של מוצרים ממיטב המותגים והחברות, במחירים אטרקטיביים ביותר.

אחד המאפיינים הבולטים של "שפע ברכת השם" הוא ביכולתה להפתיע את הצרכנים מדי שבוע במבצעים ייחודיים, המותאמים לכל סניף בנפרד. "אנחנו מאמינים בחשיבות של דאגה ללקוח בכל עיר ועיר, ולכן המבצעים שלנו מותאמים לביקושים המקומיים", מסביר סמנכ"ל השיווק של הרשת, מאיר בלז'ינסקי. "זה מאפשר לנו להציע ללקוחות בדיוק את מה שהם צריכים, במחירים אטרקטיביים במיוחד".

רשת "שפע ברכת השם" | צילום: יח"צ

רשת "שפע ברכת השם" | צילום: יח"צ

מעבר למחירים המוזלים, הרשת שמה דגש מיוחד על חוויית הקנייה. הסניפים, המעוצבים בקפידה, יוצרים אווירה נעימה ונוחה, עם מעברים רחבים, תאורה נעימה, ושילוט ברור. "אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ירגישו בבית," אומר מאיר בלז'ינסקי. "קנייה צריכה להיות חוויה נעימה, לא משימה מעיקה".

אחד מסימני ההיכר של הרשת הוא מחלקות הבשר והדגים הטריים הנמצאות בכל סניף, ומציעות מבחר עשיר של מוצרים טריים, תחת השגחה מהודרת. "הטריות והאיכות הם ערכי יסוד עבורנו", מדגיש מאיר בלז'ינסקי. "אנחנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים ביותר, כי אנחנו יודעים כמה זה חשוב לצרכנים".

 

 

אחד הדברים המייחדים את "שפע ברכת השם" הוא המחויבות העמוקה גם לספקים הקטנים. הרשת מתחשבת תמיד בספקים הקטנים מהארץ שהם חלק משרשרת המזון במשק הישראלי. "אנחנו לא רק עסק, אנחנו חלק מהקהילה," אומר מאיר בלז'ינסקי בגאווה. "המטרה שלנו היא לא רק למכור מוצרים, אלא גם להתנהל בצורה הוגנת כלפי העסקים הקטנים".

הצלחת הרשת ניכרת בהתרחבותה המתמדת, כשבשנה האחרונה בלבד פתחה שלושה סניפי ענק בעפולה, באשדוד ובירושלים, תוך שמירה על האופי הייחודי והשירות האישי.

הרשת  מונה כיום 27 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, מעפולה בצפון דרך בני ברק במרכז וירושלים במזרח ועד נתיבות ואופקים שבדרום, והיד עוד נטויה.

בקיצור, "שפע ברכת השם" מציגה מודל עסקי ייחודי המשלב בין דאגה לצרכן לחוויית קנייה, בין מחירים הוגנים לאיכות גבוהה, ובין רווחיות לאחריות חברתית.

סמנכ"ל השיווק של הרשת, מאיר בלז'ינסקי | צילום: יח"צ

סמנכ"ל השיווק של הרשת, מאיר בלז'ינסקי | צילום: יח"צ

"אנו מבינים, כי התקופה הנוכחית מציבה אתגרים כלכליים רבים עבור משפחות רבות. לכן, אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת מוצרים איכותיים במחירים נוחים לכיס. במקביל, אנו מקפידים על חוויית קנייה נעימה ומהנה. 'שפע ברכת השם' מזמינה את כל הלקוחות לבקר בסניפים השונים וליהנות ממבחר המבצעים המגוון, המחירים המוזלים, והשירות המעולה", מסכם מאיר בלז'ינסקי. "זו המשימה שלנו, וזו הברכה שאנחנו מביאים לצרכן".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר