בני סיוון, אורי אלון (צילומים: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון, אורן בן-חקון)
בני סיוון, אורי אלון (צילומים: באדיבות עמוד הפייסבוק של קטמון, אורן בן-חקון)

דעה | בני סיוון בנעלי אורי אלון?

בדיוק כמו שקרה לאחר העזיבה של אורי אלון, ההחלטה של בני סיוון לשחרר פחות כספים עלולה להכניס את קטמון לסחרור מסוכן | טור דעה

פורסם בתאריך: 17.7.19 19:31

הפועל קטמון ירושלים ניצבת בקיץ האחרון בפני פרשת דרכים. אני מתכוון, וחברי ניר גרוסמן כתב את זה לא אחת בשבועות האחרונים, למחשבות הנוגות של בני סיוון. הספונסר הגדול של קטמון, כך מסתמן מאז סיום העונה שעברה, הרים ידיים ובדומה (וגם עם לא מעט הבדלים ברמה הדולרית) לעזיבה אל אורי אלון את האחות הגדולה מהכדורסל, הוא משאיר את המועדון בפני שוקת על סף שבירה.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

סיוון היה עם קטמון מהרגע הראשון. תמיד נוכח כדי להרים את הקבוצה מבחינה כלכלית או לעזור לשחקנים שנקלעו למצוקה (ע"ע עוז צבאג ואבירם ברוכיאן), החליט לצמצם את פעילותו במועדון למינימום – והמצב הזה עלול הכניס את המערכת לסחרחורת, בדיוק כפי שקרה אחרי היציאה של אורי אלון מהארנה. סיוון הכניס את היד עמוק לארנק כדי להחתים סטארים בדימוס דוגמת קובי מויאל, יוסי מזרחי וערן לוי, ובתום העונה הפך למשה רבנו – לא הצליח להביא את קבוצתו האהובה לארץ המובטחת, לליגת העל.

על המגרש, אם תהיתם, הנדנדה מהעונה הקודמת נמשכת. הקטמונים הראו נחישות, השקעה והרבה רצון במשחק האימון מול הפועל תל אביב (הסתיים בניצחון נאה 1:2), אבל במשחק האימון מול הפועל רמת השרון במגרש הטראומתי ברעננה צפו ועלו הבעיות הקשות (הפסד 3:1 שבקלות היה יכול להיות 5:1). המשחק שודר בעמוד הפייסבוק של הפועל קטמון, כשהפיהוקים של המגיש נשמעו עד לירושלים. אם השחקנים ימשיכו לבעוט בדלי, אף אחד שם לא יוכל לשיר בעוד פחות משנה "אני מקטמון ויש עלי פזמון, הפעם לא נעצרים בפלייאוף העליון".



בצד הצהוב של הכדורגל העירוני, ראשי ארגון האוהדים 'לה פמיליה' החליטו לקרוא לעלי מוחמד "פברגאס" (על שמו של ססק פברגאס). נחמד לראות שאחרי טל בן חיים ויוסי בניון, בבית"ר דואגים לשלב עוד פליט ששיחק בצ'לסי.

פחות שעשע: ה"מנהיג" החדש יוסי בניון כתב במוצ"ש בחשבון האינסטגרם שלו על ג'ובאני רוסו, זוכה גמר הישרדות VIP – "אח שלי ואח של כולנו, כמו תמיד הלב שלך ניצח, גאה בך ומאושר בשבילך", אבל התעלם מעלי מוחמד ומהמחאה הגזענית נגדו.


אלון סין משה (צילום: פרטי)

אלון סין משה (צילום: פרטי)


נחזור לכדורסל. לא מעט מאוהדי הפועל ירושלים התקשו לעכל את העובדה שראשי המועדון ויתרו (לחלוטין?) על אמארה סטודמאייר, שבינתיים מלהטט בטורניר ה-BIG3 (קלע בשבוע שעבר 22 נקודות, ליקט 9 ריבאונדים ורשם בלוק אדיר באחד המשחקים), והחתימו את עידן זלמנסון. הטענות העיקריות: היעדר אגרסיביות וקלמזיות. זלמנסון יכול להיות אחלה שדרוג לעומת צ'וברוביץ', לא מעבר.

בינתיים, המצב כל כך אנוש בשוק הישראלים, שהאוהדים מפנטזים בקול רם על ים מדר, גארד (כאילו שחסר גארדים) שרשם עד כה שיא של 10 נקודות למשחק ליגה (מול אילת) ובסך הכל 78 נקודות בקריירה.

בזמן שחלק משחקני הפועל אילת עוברים טיפולי המרה מוצלחים למדים האדומים (בריימו וזלמנסון) ואחרים טיפולים מוצלחים פחות (מנקו ובראיינט), בהפועל חולון כבר חתומים יוגב אוחיון, גיא פניני, שון ג'ונס, רועי הובר ומודי מאור. במילים אחרות, הפועל ירושלים פתחה סניף עודפים בחולוניה.

לפי פרסומים באיטליה, הפועל עתידה להשתתף בטורניר קליארי ב-14-15 בספטמבר ביחד עם ארמאני מילאנו, חימקי מוסקבה ודינמו ססארי. על פי הדיווחים, הטורניר ייערך במקביל לשלבים הסופיים של אליפות העולם בסין, כשהמשמעות היא שמילאנו וחימקי לא יופיעו בסגלים מלאים. רק אני מריח תואר ראשון (נחזיק אצבעות שלא אחרון) לעונה?

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר